fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערכים לגל החום הקרוב

המרכז הרפואי לגליל בנהריה, נערך לגל החום הכבד שישרור בימים הקרובים. ד"ר אריה איזנמן, אחראי חדר המיון הפנימי במרכז הרפואי: "ראשית במזג אוויר מסוג זה, רצוי לשהות במקומות ממוזגים ולהימנע מפעילות גופנית מאומצת בשטחים פתוחים כגון: ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה וכו' ואם אכן מבקשים לערוך פעילות כזו, מומלץ לעשותה בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב. יש לשים לב לשלוש אוכלוסיות הסובלות במיוחד במזג האוויר החריג והכוונה היא לקשישים, לתינוקות ולחולים במחלות כרוניות. יש לדאוג לא להשאיר אפילו לזמן קצר ילדים ברכב לא ממוזג, מאחר והטמפרטורה ברכב הסגור גבוהה בהרבה מזו הנמדדת בחוץ. מומלץ להקפיד על שתייה מרובה ובמקרה של תינוקות וקשישים על שתייה יזומה במהלך יום שרבי לפחות בכמות של 2 ליטר מים".

ואם בכל זאת ברים לצאת מן הבית או המשרד אל השמש הקופחת, מדגיש ד"ר איזנמן מספר כללים. "בכל יציאה מהאזור הממוזג אל השמש יש למרוח קרם הגנה, להרכיב משקפי שמש, לחבוש כובע ולהצטייד במים בכמות מספקת ובמידת הצורך בתרופות חיוניות כגון משאפים. בכל מקרה בו אדם מתלונן על חולשה חריגה, סחרחורת או תופעות שלא מאפיינות את התנהגותו בדרך כלל, יש לפנותו בהקדם למרכז רפואי קרוב".

בחדר המיון של המרכז הרפואי לגליל הושלמו ההכנות לקראת אפשרות הגעתם של נפגעי השרב. מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום: "הצוותים עברו רענון של הנהלים הקשורים במקרי היפגעות בשל מזג האוויר הקיצוני. ישנה חשיבות רבה בהיערכות מתאימה של האוכלוסייה תוך נקיטת צעדי מנע מתופעות של מכות חום. בימים כאלה מומלץ על פעילות במקומות סגורים כגון: מוזיאונים וקניונים שהם ממוזגים ובטוחים לשהייה בעת גל שרב כמו זה העומד בפתח".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות