fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצר חשוד בקיום קרבות כלבים

שוטרי משטרת ישראל בשיתוף המשרד להגנת הסביבה, יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות והוטרינר האזורי פשטו היום (שלישי) על בית בכפר כנא שם עצרו  בן 19 החשוד כי קיים קרבות כלבים.

במהלך החיפוש נתפסו במקום ארבעה  כלבים: שלושה מגזע פיטבול מעורב עם

הכלבים שנתפסו צילום משטרת ישראל (1)
הכלבים שנתפסו צילום משטרת ישראל (1)

הכלבים שנתפסו צילום משטרת ישראל (2) הכלבים שנתפסו צילום משטרת ישראל (3)אמסטף וכלבה נוספת פיטבול מעורבת עם זאב. על פי החשד, הכלבים הוחזקו למטרת קרבות וקיום אירועים בהם החשוד שיסה את הכלבים זה בזה.

כל הכלבים שנתפסו היו ללא חיסונים נגד כלבת, ללא שבב אלקטרוני, כשהם לא מסורסים, חלק מהכלבים פצועים ככל הנראה מהקרבות בהם השתתפו , כולם הועברו לטיפול הווטרינר האזורי.

החשוד יובא מחר לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשה להאריך את מעצרו. המעצר בוצע לאחר חקירה סמויה שיזמו שוטרי משטרת ישראל בעקבות סרטון שנחשפו לו מארגון "תנו לחיות לחיות", בסרטון תועד קרב בן כלבים בשטח פתוח באזור הצפון.

תופעת קרבות הכלבים גורמת לסבל, פציעות ואף מוות של כלבי הקרבות, לעתים  לוכדים בעליהם כלבים משוטטים ומשסים בהם את כלביהם למטרות אימון ובידור. פעמים רבות, כלבי הקרבות מוחזקים בתנאים קשים, סובלים מהתעללות, מוזנים בסטרואידים ומורעבים מתוך מטרה להגביר את האגרסיות . כלבים אלה, נלקחים מבעליהם, מצריכים תהליך שיקום ארוך עד בלתי אפשרי לפני שיוכלו, אם יתמזל מזלם,למצוא בית מאמץ.

משטרת ישראל והמשרד להגנת הסביבה רואים בחומרה התעללות בבעלי חיים בכלל וימשכו לפעול כנגד התופעה האכזרית של קיום קרבות כלבים וידאגו למיצוי הדין עם אותם עבריינים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות