fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשש מעימותים בעכו: כוחות גדולים של משטרה יוצבו ביום כיפור

מחוז חוף סיים היערכותו ליום הכיפורים בדגש על  ההיערכות ביישובים המעורבים ומניעת יידויי אבנים בצירים.
סממ"ז חוף הנחה את מפקדי התחנות  להיערך לשמירת הסדר בשילוב גורמי הרשויות והשיטור העירוני תוך שילוב נכבדים ואישי ציבור.

שוטרי ומתנדבי התחנות במחוז בסיוע יחידות  הפיקוח העירוני וסדרנים יתפרסו סביב מקומות התפילה ובתי העלמין ויאפשרו לציבור לקיים את מצוות החג תוך שמירה על הביטחון הסדר והרכוש ויכווינו את התנועה בין השכונות המעורבות  על מנת למנוע פגיעה ברגשות הדת של ציבור התושבים על גווניו השונים תוך כיבוד האחד את דתו של האחר.

כן הנחה סממ"ז חוף תנ"צ ג'מאל חכרוש כי מפקדי התחנות יערכו לצורך מניעת יידויי אבנים  במקומות העלולים לגרום לפגיעה בנפש וברכוש  וציין כי הנחה את כלל שוטרי המחוז הפרוסים לגלות איפוק ורגישות אך יחד עם זאת ציין כי שוטרי המחוז יטפלו בצורה נחושה נגד כל נסיון להפר את הסדר או ביצוע פעולה פרובוקטיבית יענה באופן נחוש ונחרץ ויפעלו למצות את הדין עם המעורבים.

בעכו תוגברו כוחות המשטרה,בעיר יפרסו מחסומים אשר מטרתם  מניעת תנועת כלי רכב באזורים שונים ברחבי העיר אך תתאפשר כניסה ותנועת כלי רכב אל העיר העתיקה על מנת  לקיים שגרת חייהם של תושבי העיר ערביים תוך שמירה על קדושת יום הכיפורים לציבור היהודי.

כוחות של פקחני עירייה סדרנים ושוטרים ידאגו להבטיח את הסדר על מנת שצום יום הכיפורים יעבור ללא חריגים. במוצאי יום הכיפורים יכנס ערב חג הקורבן.מערך תחנת משטרת עכו בסיוע גורמים עירוניים יאבטחו את חג זה לכל אורכו.

אם סיום חג הקורבן יופעל מערך נרחב של תחנת משטרת עכו על מנת לקיים את ארועי פסטיבל עכו המסורתי המתקיים במהלך חול המועד סוכות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות