fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרושים מתנדבים ללכידת פדופילים בקריות והסביבה

בהגדרתה היבשה הפדופיליה היא הפרעה נפשית המתאפיינת במשיכה מינית של אדם בוגר לילדים. אולם מאחורי ההגדרה היבשה מסתתרים זוועות, מוח מעוות ומתוחכם ורשת סודית של פדופילים שחולקים ביניהם מידע וידע באמצעות ה"דארק נט".

עניין הפדופיליה התעורר בזמן האחרון הודות לחשיפת המשטרה פרשה שבה תושב מרכז הארץ נעצר בחשד לעבירות מין ביותר ממאה קטינות שלקן התאמנו תחתיו וחלקן חשבו שהוא סוכן דוגמניות.

מי שפועל ללא לאות לתפיסתם של אותם פדופילים הוא אבי דובינצקי, 49, שכבר חמש שנים הוא משקיע את כל זמנו בתפיסתם והעברתם לידי המשטרה של פדופילים מכל הארץ. פעילותו של דובינצקי, שלעיתים אינה מוצאת חן בעיני המשטרה, הביאה לו את הכינוי "צייד הפדופילים" והוא החל לפעול לאחר שהבחין שהתחום פרוץ ולדבריו לא נעשה אז מאמץ אמיתי לתפוס פדופילים.

"הציבור חשוף רק לחלק קטן וזניח מהבעייה הכוללת" אומר דוביצקי שמתגורר כיום בארצות הברית משם הוא מפעיל את רשת הפעילים "מרבית המקרים בכלל לא מתפרסמים אלא אם כן מדובר במישהו מפורסם או פרשה חריגה מאוד, אבל כל יום יש מקרים כאלה".

באמצעות הפעילים מטמין דובינצקי מלכודות שונות ברשתות החברתיות והפדופילים נמשכים אליהן כמו דבורים לדבש. רק לאחר איסוף ראיות והוכחות מוקלטות וכתובות מגיע החומר לידי המשטרה, לעיתים אף עם החשוד בפדופיליה. "בעולם הווירטואלי שבו אני "משחק" את המשחק לתפיסת הפדופילים, רואים שהם מגיעים עם רוע ולצערי אני לא רואה את החוק פועל  בחוזקה בעולם הווירטואלי" אומר דוביצקי ומסביר "אם אף אחד לא יעשה את זה, הדברים האלה יצאו מכלל שליטה ויהפכו למגיפה שפוגעת בכולם".

דוביצקי זוקף לזכותו תפיסה של פדופילים רבים מספור מכל מקצועות החיים כולל במקצועות נחשבים כמו רופאים, מהנדסים ואנשי היי-טק. דוביצקי ופעיליו פועלים כיום גם בצפון וכבר הביאו לחשיפתם של כמה פדופילים, בעיקר של כאלו שביצעו עבירות מין בנערים קטינים. עם זאת מבקש דוביצקי להרחיב את הפעילות ומחפש אחר מתנדבים נוספים שיכולים לפנות אליו באמצעות עמוד הפייסבוק "אבי דוביצקי".

הסקסולוגית גודי כהן, מסבירה שלפחות תשעים אחוזים מהפדופילים הם גברים, מכל שכבות האוכלוסייה, הגיל והמוצא. "במרבית המקרים זה מישהו שבתור ילד היה קרובן לעבירות מין מצידו של מבוגר. פדופיל יכול להיות שכן, אבא, סבא, קרוב משפחה או זר מוחלט ברחוב. הרבה יותר קל לפדופילים לתפוס מישהו קרוב במשפחה כי ילדים נוטים לסמוך על בני משפחה ואנשים בעלי סמכות".

כהן שעושה כעת הרצאות בנושא מיניות בריאה, אומרת שההורים צריכים להסביר לילדים שאסור לאיש לגעת בהם "באזורים שבגד הים מכסה", גם לא לבני משפחה. עוד אומרת כהן כי ככל שהחברה שבה גדלים הילדים היא סגורה ושמרנית יותר, כך יש יותר עבירות מין בילדים שאינן מדווחות. "אני לא אופטימית שניתן יהיה להעלים את התופעה "אומרת כהן "אלא רק להפחית את המימדים שלה".

נכון להיום הטיפול המוכר שניתן לפדופילים, מלבד עונש מאסר, הוא מתן זריקות של הורמונים נשיים שמאזנים את ההורמונים הגבריים ומורידים את תחושת החשק המיני. עם זאת, ברגע שמתן ההורמונים הנשיים מסתיים, חוזרים הפדופילים לסורם. בכל מקרה של חשד לפגיעה בילדים מפעילה המשטרה את מוקד 105 לטיפול בעבירות אלו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות