fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה: טבע למוות בחוף אכזיב לאחר שניסה להציל את בנו

גבר בן 44 תושב כפר יאסיף טבע היום (שבת) למוות לאחר שניסה לחלץ את בנו בן ה-14 שנסחף בים.  הצעיר נפצע באורח קל וכן נפצע אדם נוסף, תושב אבו סנאן בן 28 שניסה לסייע לו ונפצע אף הוא באורח קל.

בתום ניסיונות החייאה מד"א קבעו את מותו של האב. הפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

המשטרה בודקת את נסיבות האירוע הטראגי.

"המשטרה שבה ומזכירה למתרחצים לגלות אחריות אישית להיכנס לים בחופים מוכרזים בלבד ובשעות פעילות המצילים. אין להיכנס לעומק המים עקב סכנת היסחפות. זהירות בעת כניסה למים על גבי אבובים או מזרוני ים עקב סכנת היסחפות. מומלץ להשאיר בחוף חבר צופה עם טלפון למקרה של מצוקה. ככלל, רצוי לא להיכנס למים לבד (בדגש על ילדים קטנים) אלא בלוויית אדם נוסף. אין להיכנס למים תחת השפעת אלכוהול – מדובר בשילוב מסכן חיים.  אין להשיט כלי שייט בקרבת החוף ובסמוך לרוחצים.
למשיטים כלי שייט, גלשנים וכיו', יש להצטייד בטלפון נייד בכניסה ממושכת לים ובכל בעיה או סכנה יש לדווח בהקדם האפשרי למוקד 100 של המשטרה".

מהמרכז הרפואי נמסר: "עם הגיעו לחדר הלם נאלצו הצוותים לקבוע את מותו. בנוסף מטופל צעיר בן 23 שנחלץ לעזרתו ומצבו מוגדר קל עד בינוני".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות