fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביום ראשון הקרוב תדון ועדת הבחירות בעתירה נגד הפצת החוברת של עיריית קרית מוצקין

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה עד למתן החלטה אחרת את עתירתו של יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, להורות על הפסקת הפצתה של חוברת ועלון שהעירייה מפיצה בתיבות הדואר של התושבים, בטענה כי מדובר בתעמולת בחירות.

על פי העתירה, החוברת "עם הפנים קדימה-קרית מוצקין 2018" וכן עלון של מדיניות המיחזור של העירייה והיטל הטמנת אשפה, מופצים בתיבות הדואר של תושבי העיר מסוף החודש שעבר. בעתירה נטען כי תוכן החוברת ועיתוי פרסומה מביא למסקנה כי ההיא הופקה והופצה במימון כספי העירייה תוך היעזרות בעובדי עירייה. עוד נטען כי דברי ראש העירייה, חיים צורי, כפי שמופיעים בחוברת, הם בגדר הצהרת בחירות לכל דבר ועניין.

אבישר טוען בעתירתו כי לנוכח התוכן, ההקשר והעיתוי של הפצת החוברת, מדובר בתעמולת בחירות שממומנת מכספי משלם המיסים. בעתירתו ציין אבישר כי תנועת רוח חדשה למוצקין מתמודדת למועצת העירייה ואילו צורי הוא המועמד היחיד שהכריז על התמודדותו לראשות העירייה.

העתירה הונחה לפני סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה ויו"ר ועדת הבחירות האזורית חיפה, השופט יצחק כהן, שהחליט בתחילת השבוע כי בשלב זה אין מקום לתת צו ביניים להפסקת החוברת והעלון. השופט כהן קבע כי ביום ראשון הקרוב יתנו צורי והעירייה את כתב תשובתם לעתירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות