fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

45 דקות של הנאה צרופה

עיסוי הוא כבר מזמן לא רק מותרות וחיוני לאורך חיים בריא ונטול מתחים. היכנסו אל המכון של ליבנת אסייג בעכו ותצאו בהרגשה נפלאה
אסייג בחדר הטיפולים צילום: עצמי

אל ליבנת אסייג (26) מעכו הגעתי בעקבות פוסט שהיא העלתה לאינסטגרם, בפוסט הופיעה תמונה של חדר מסאז' מפנק עם הסבר על סוגי עיסוי שונים. אסייג היא מעסה רפואית מוסמכת עם הכשרה של שלוש שנים ממכון וינגייט. בין לקוחותיה אפשר למצוא סלבס מהשורה הראשונה, שחקני כדורגל מליגת העל, סטודנטים, חיילים ואנשים שרוצים לפנק את השרירים שלהם ולשחרר מתחים.

בתחילת הטיפול קיבלתי כמה דקות לארגן את עצמי, הורדתי את השעון והשרשרת, נשכבתי על מיטת הטיפולים והטיפול התחיל. בחרתי בטיפול "רפואי משולב שוודי", משך הטיפול כ- 45 דקות של הנאה צרופה. אסייג נגעה בכל השרירים הנכונים שהיו תפוסים, השתמשה בשמן חם ארומטי, במהלך העיסוי ניהלנו שיחה משחררת שבה קיבלתי הסבר על החשיבות של עיסוי רפואי וכמה הוא תורם לאורך חיים בריא ותקין.

אסייג מתאמנת ארבע פעמים בשבוע באופן קבוע וישר הבחינה שאיני עוסק בפעילות ספורטיבית, במהלך העיסוי ובעזרת לחיצות מדויקות, היא העירה את השרירים שלי משנת החורף והחשק לחזור ולעסוק בפעילות ספורטיבית משל עצמי התחזק.

מאז הטיפול, הספקתי לרוץ שני קילומטרים בחוף הים ואני מצפה לטיפול הבא ולתחושה הנהדרת.

המחיר ל-45 דקות של טיפול הוא 150 שקלים. מומלץ בחום.

לקביעת טיפול אצל ליבנת אסייג צרו קשר במספר: 0545304280

אינסטגרם: livnat_massage

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות