fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

150 עובדי מלון רמדה יפוטרו השבוע

הפגנת עובדי רמדה (צילום: אסי קוטין)
הפגנת עובדי רמדה (צילום: אסי קוטין)

 

בית המשפט בחיפה החליט לא להשיב את ההיתר למלון רמדה חדרה. 150 עובדים יאבדו עבודתם. 

החלטת בית המשפט מהיום (ראשון) הינה למרות תמיכה גורפת של משרד התיירות והתאחדות המלונות בישראל לפתיחת בית המלון.

השופטת ברכה בר זיו לא איפשרה לסמנכ"ל משרד התיירות שהגיע לדיון לעלות ולטעון לזכותו של המלון והחליטה שלא להחליט ולהעביר אחריות לוועדה המקומית בחדרה ולקבוע דיון נוסף בנושא לעוד כשלושה שבועות . בעקבות כך החליטה חברת אמירי גן למשוך את העתירה שהוגשה על ידם נגד ההחלטה לבטל את היתר המלון.

הפגנת עובדי רמדה (צילום: אסי קוטין)
הפגנת עובדי רמדה (צילום: אסי קוטין)

מחברת אמירי גן נמסר: " לאור הודעת בית המשפט לעניינים מנהליים בחיפה שאין בכוונתו לתת צו המרשה אכלוס חלקי של בית המלון ולאור עמדת פרקליטות מחוז חיפה המתעלמת מהפיטורים הצפויים לעובדי בית המלון, בלית ברירה החליטה הנהלת בית המלון לפטר את כל העובדים לאלתר, למשוך את העתירה ולסגור מיידית את בית המלון".

עו"ד ואדריכל ליאור דץ ממשרד א.שילה , שייצג בדיון את חברת אמירי גן: "צר לי על החלטת בית המשפט והתנהגות הפרקליטות שסירבו  אף לשמוע את סמנכ"ל משרד התיירות ושולחים 150 עובדים הביתה בערב ראש השנה רק בגלל שהם סבורים כי בעוד חודשיים , יתקבל היתר בנייה. אבל זה כבר לא יעזור לעובדי המלון. צר לי על ההחלטה לא רק כעורך דין אלא גם כאזרח החי במדינת ישראל המחפש צדק ולא רק משפט".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות