fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"באתי להנציח את אדר בני"

בפעם השלישית נערך אתמול (שישי) מירוץ נהריה לזכר חללי צוק איתן בהשתתפות אלף אצנים מכל הגילאים. במירוץ השתתפו הוריו של  החייל אדר ברסנו, בן 20, שנפל בקרב ב-19 ליולי 2014. אביו, גיל ברסנו: "אשתי שני ילדיי ואני רצנו לזכרו של בני ביחד עם 120 כבאים מכל רחבי הארץ, באנו להנציח את בני אדר, גיבור ישראל".  במירוץ השתתף: מח"ט שריון אל"מ תומר יפרח שנפצע בקרב לציד ברסנו.


המירוץ כלל ארבעה מקצים שונים לאורך הטיילת וחוף הים בנהריה. באורך של 10 ק"מ, 5 ק"מ, 3 ק"מ ו-700 מטר מירוץ ילדים. בעיריית נהריה, מארגנת המירוץ מספרים כי השנה הגענו לשיא נרשמים במירוץ שהפך להיות שם דבר באזור הגליל המערבי. את המירוץ הנחתה מיכל צפיר שערכה למשתתפים אימון וחימום מקדים.

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג: "לפני שלוש שנים קיימנו לראשונה את מירוץ נהריה לזכרם של חללי מבצע צוק איתן. מאז אנו דואגים לקיים את המירוץ כל שנה על מנת להנציח את שמם וזכרם. ערך הספורט בעיר נהריה הינו גבוה במעלה ואנו שמחים לארח כאן רצים מכל רחבי הארץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות