fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציב עיריית נתניה יעמוד על 1.4 מיליארד שקלים

עיריית נתניה תעלה את תקציב החינוך ב-32 מיליון שקלים לעומת שנת 2015
פיירברג חונכת בית ספר חדש צלם ברמן
פיירברג חונכת בית ספר חדש צלם ברמן

תקציב עיריית נתניה לשנת  2016 עומד 1.399 מיליארד שקלים.  ל"בלינקר" נודע כי שליש ממנו מוקדש לתחום החינוך ומשקפת גידול של 32 מיליון שקלים לעומת תקציב 2015. תקציב הפיתוח העירוני בתוספת תקציבי החברות העירוניות יעמוד על 717 מיליון שקלים. על פי התקציב שיעור הוצאות החינוך גדל בארבעה אחוזים  למעלה מ-23 מיליון שקלים  ויעמוד על 480 מיליון שקלים, מעל שליש מהתקציב העירוני.

בתקציב שכר חינוך חל גידול במשרות ייעודיות למערכת החינוך, כביטוי לפתיחת 18 גני ילדים חדשים בספטמבר 2016 וכן מספר בתי"ס חדשים הצפויים להיפתח בספטמבר 2016 ליסודיים ולחט"ב. גידול בהיקף של מליוני שקלים נרשם במימון היסעים עבור החינוך רגיל והחינוך המיוחד, וזאת בעיקר בגין העסקת עשרות מלווי היסעים, מעבר להיסעים המוכרים על ידי משרד החינוך. כל זאת בנוסף לתגבור הקצבת בתי ספר לניהול עצמי וכן יוזמות ראש העיר לחינוך.העירייה תקצבה את החינוך הבלתי פורמלי ב-3.5 מליון שקלים.

בית הספר ע"ש חיים חפר צילום רו אליהו
בית הספר ע"ש חיים חפר צילום רן אליהו

בהמשך לחוק טרכטנברג נערכת העירייה לבינוי של 18 גני ילדים  חדשים ו-4 נוספים מכספי תרומה, וכן המשך בנייה חדשה ופיתוח של  8 בתי ספר יסודיים, 2 חטיבות ביניים, ותכנון חטיבה נוספת ובית ספר לליקוי למידה. כמו כן תקציב הרווחה יעמוד על 50.9 מיליון שקלים גדל בכ-1.3 מיליון שקלים.

עיריית נתניה צפויה לקבל את אות העיר האיתנה ממשרד הפנים לשנת התקציב 2015.  בשנת 2016 ביקשה עיריית נתניה להפחית את נטל המיסוי והארנונה.  לאחר שתאושר בקשת העירייה, כפי שהוגשה בצו המיסים האחרון למשרד הפנים.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג -איכר: "תקציב 2016 הינו תקציב חברתי ומאוזן, המבטא גידול בפעילות בכל תחומי החיים. התקציב משקף ראייה עירונית הדואגת לתת מענה איכותי ומקיף לצורכי החינוך, הרווחה והפנאי, בדגש על מענים לאוכלוסיית בעלי המוגבלויות ולצעירי העיר. לצד מגוון הפרויקטים החברתיים, נמשכת תנופת הפיתוח, עם הקמת תשתיות חדשות ושדרוג תשתיות עירוניות ותיקות. גם השנה נמשיך את פעולות השדרוג בליבה הפועם של העיר, מרכז העיר, לצד  שדרוג תשתיות תחבורתיות ופעולות הנגשה, טיפוח השכונות וכן הקמת מרכזים קהילתיים, פלנטריום והשלמת הקמתו של הסקייט- פארק, למענכם תושבי העיר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות