fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציב יש, בית הספר קרליבך טרם הוקם

אם יש תקציב לבניית מוסדות חינוך, מדוע לא החלו בבניית בית הספר הממלכתי דתי קרליבך בשכונת עיר ימים בנתניה? עו"ד ניצן שריפי זועם
חיים חפר צילום עצמי
חיים חפר צילום עצמי

תלמידי בית הספר קרליבך ימשיכו ללמוד בבית הספר ע"ש חיים חפר גם השנה. כך עולה מחילופי דברים בין עיריית נתניה לעו"ד ניסן שריפי. שריפי מבקש לקדם את בנייתו של בית הספר הממלכתי דתי קרליבך בעיר ימים.

"בניגוד למצגים שהוצגו בפני נציגות ההורים על ידי פקידי מנהל החינוך בעירית נתניה, כאילו עוכבו תקציבי בינוי לבניית מוסדות חינוך, נודע השבוע כי מנהל הפיתוח אינו מעכב תקציבי בינוי לבניית מוסדות חינוך וכי עיריית נתניה מודעת לכך. אז למה העירייה לא החלה לבנות את בית הספר קרליבך? את חטיבת הביניים בעיר ימים?" שואל עו"ד ניסן שריפי במכתבו לראש העירייה השבוע.

חיים חפר צילום עצמי
בית הספר ע"ש חיים חפר צילום עצמי

משרד החינוך כותב כי: "מנהל הפיתוח אינו מעכב תקציבי בינוי לבניית מוסדות חינוך. עוד יצויין כי גם בבירור שערך מנהל הפיתוח מול עיריית נתניה זכה למענה כי אין הקפאת בניה של מוסדות חינוך ברשות". לדברי שריפי תגובה זו של משרד החינוך סותרת, את עמדת עיריית נתניה, המעכבת בניית מוסדות חינוך כמו:  ביה"ס קרליבך וחטיבת הביניים בשכונת "עיר ימים" בטענה כי לא הועברו תקציבי פיתוח: "גם בבית המשפט המחוזי הצהירו נציגי עיריית נתניה כי ביה"ס קרליבך יבנה בתוך שנה. כבר חלפו כמעט שנתיים מאז הדיון שנערך בביהמ"ש המחוזי, ואין חדש תחת השמש. הבטחתה של עיריית נתניה נותרה תלויה בחלל האוויר, וכאילו לא היו הדברים מעולם".

בסיום מכתבו ביקש ד"ר שריפי את התערבותה המיידית של ראשת העיר מרים פיירברג איכר לביצוע בניית שלב א' של בית הספר קרליבך.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "צר לנו על הדברים, שאינם משקפים את ההשקעה העירונית העצומה בחינוך, הן בהקמת עשרות מבני חינוך חדשים ומתקדמים, הן בשדרוג מוסדות חינוך וותיקים והן בתוכניות לימוד ובתהליכים פדגוגיים, שפתחו בפני תלמידי העיר מגוון של תוכניות העשרה, מגמות מתמחות, ייחודיות בית ספרית ועוד ועוד.

נדגיש כי לכלל ילדי נתניה יש מענה חינוכי הולם. תלמידי קרליבך לומדים במבנה חיים חפר, לו צפויות להתווסף בשנת הלימודים הקרובה עוד שמונה כיתות חדשות, כאשר בשלבי תכנון, הקמתו של קמפוס חינוכי ייעודי לטובת תלמידי קרליבך.

כמו כן לרשות תלמידי חטיבת הביניים בעיר ימים  עומד בית הספר אלדד, במסגרתו אף תפתח בשנת הלימודים הקרובה כיתת מחוננים על אזורית. יצויין כי כיתה זו נפתחת לאחר שמשרד החינוך בחר בבית הספר אלדד, כמי שראוי לפתוח בתחומו כיתת מצוינות.

ביוזמת ראש העיר, מרים פיירברג-איכר הוחלט על הקמתו של מבנה חדש לבית הספר הלל צור. כמו כן גייסה ראש העיר כשישה מיליון שקל לטובת הקמתו של בית הספר למצוינות שיקום בנורדאו. בנוסף, אנו שמחים לבשר כי בשנת הלימודים הקרובה יפתח מבנה חדש לקמפוס דורה לאמנויות וכן יפתחו עשרות גני ילדים חדשים, אשר יענו על צורכי החינוך של עיר שזוכה בשנים האחרונות לצמיחה ושגשוג".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות