fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תצדיעו לסגן שהם פרץ מנצרת עילית

הקצינה המוערכת נבחרה למצטיינת אוגדת איו"ש במעמד מפקד אוגדת איו"ש תת אלוף ליאור כרמלי. האב הגאה: "היא אישיות בעלת ערכים גבוהים שתורמת ורואה בנתינה ערך עליון".
שהם מקבלת את תעודת ההוקרה (צילום עצמי)
שהם מקבלת את תעודת ההוקרה (צילום עצמי)

 

לקראת יום העצמאות התקיים טקס הצדעה שיזמה אוגדת איו"ש (יהודה ושומרון), לציון חגיגות ה- 68 למדינת ישראל. במסגרת האירוע נבחרו מספר חיילים וקצינים מצטיינים באוגדה בתוכם סגן שהם פרץ מנצרת עילית.

שהם מקבלת את תעודת ההוקרה (צילום עצמי)
שהם מקבלת את תעודת ההוקרה (צילום עצמי)

שהם משמשת בתפקיד קצינת המבצעים של האוגדה שפועלת בלב ליבו של הסכסוך הישראלי פלשתיני. אביה, ישראל פרץ נכח בטקס וסיפר בגאווה על בתו שהצטיינה בכל תפקיד שביצעה במהלך שירותה הצבאי ובחרה להמשיך ולחתום קבע על מנת לתרום ולהיות חלק מן המערך הלוחם של צה"ל.

"אין גאווה יותר גדולה מזו בשביל אבא", אמר האב הגאה ישראל פרץ "שהם היא לא רק קצינה מצטיינת אלא גם אישיות בעלת ערכים גבוהים שתורמת ורואה בנתינה ערך עליון".

טקס הענקת הפרס התקיים במעמד מפקד אוגדת איו"ש תת אלוף ליאור כרמלי. בטקס נכחה גם אוריה פרץ, אחותה של שהם, שמשרתת בחטיבת הצנחנים וכמו אחותה גם היא עושה חיל בשירותה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות