fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תנו לחיות לחיות: 250 כלבים מחכים לבית חם

צ'וצ'ו
​החורף בעיצומו, ובכלביית תנו לחיות לחיות בכפר רות מחכים בקור לבית חם 250 כלבים. מאות כלבים אחרים בכלביות עירוניות מחכים לתפוס את מקומם. אז מי בא לאמץ ולחמם את הבית עם נשמה אמיתית?
טל': 03-6241776 שלוחה ​3 – לאימוץ וגם לאומנה לזמן קצר.

פרי. כלבה, בת חצי שנה, חייכנית ואופטימית שלא רוצה לבזבז עוד שעה אחת של חיוכים בכלוב. היא תמלא כל בית בשמחה ובכשכושי זנב. פצצת אנרגיה מתוקה שתהיה בינונית בגודלה. מחכה לכם בתנו לחיות לחיות.

פרי
פרי

סטפן. כלב מושלם, בן כ~10 חודשים, נמצא משוטט לבדו בטבריה, עם רגל במצב נורא. במרפאה של ד"ר אורלי הררי עבר כריתת רגל, וגם על שלוש רגליים, הוא מתרוצץ ומשחק. מסתדר עם כולם. מחכה לכם בתנו לחיות לחיות.

סטפן
סטפן

צ'וצ'ו. בן 5 חודשים, וכבר הספיק לעבור תאונת דרכים. הוא טופל והחלים ועכשיו הוא מחפש בית שישמור עליו כל החיים. מתוק ועדין, מסתדר עם כלבים וחתולים, מעורב בכל טוב ויגדל לגודל בינוני. מחכה לכם בתנו לחיות לחיות.

צ'וצ'ו
צ'וצ'ו

שוקי. שוקי הסלוקי, בן 5, הגיע לעמותה במצב רזון קיצוני, פצוע, מיובש ונראה שהיה חודשים ברחובות. עכשיו כשהחלים, הוא רוצה להגיע לבית הכי טוב שיש. הוא מקסים וכובש לבבות. מחכה לכם בתנו לחיות לחיות.

שוקי
שוקי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות