fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תנועת לב פתחה את מערכת הבחירות עם אורי אריאל ובצלאל סמוטריץ'

דורון גרינברג, אורי אריאל ובומה ברחד. צילום: דורון גולן
דורון גרינברג, אורי אריאל ובומה ברחד. צילום: דורון גולן

תנועת לב בקרית מוצקין פתחה ביום שלישי בערב את מסע הבחירות הרשמי שלה להתמודדות על מקומון במועצת העיר. בראש הרשימה עומד סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בומה ברחד והשני ברשימה הוא דורון גרינברג שמייצג את סרוגי מוצקין.

דורון גרינברג, אורי אריאל ובומה ברחד. צילום: דורון גולן
דורון גרינברג, אורי אריאל ובומה ברחד. צילום: דורון גולן

אורחי הכבוד של הערב, שהתקיים בעזרת הנשים בבית הכנסת המרכזי בעיר, היו שר החקלאות אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ, שניהם מתנועת האיחוד היהודי, שבאו להביע תמיכה ברשימת לב ולקרוא לציבור להשתתף בבחירות. "הצורך הוא לגייס את כל הקולות" אמר אריאל "אנחנו לא מטפלים רק באנשים "שלנו", כולם בלב שלנו, עם כיפות או בלי כיפות, כל אזרחי העיר". סמוטריץ' אמר בדבריו כי אין דבר נכון יותר ואמיתי יותר מלגעת בציבור, ואת זה עושה הפוליטיקה המקומית.

יותר ממאה אנשים הגיעו לערב הפתיחה ובדריו לקהל אמר גרינברג כי תנועת לב רוצה לפעול ולהשפיע למען הקהילה. בדריו הוא ציין את הרצון בהגדלת תקציבי המחלקה היהודית, הקמת ישיבה תורנית,שדרוג מוסדות הדת ופתיחת גן דתי נוסף.

"במוצקין יש הרבה דברים טובים" אמר ברח"ד "אנחנו רוצים לשנות את סדר העדיפות. צריך לקחת כספים ולהעבירם לחינוך כי החינוך במוצקין צריך להיות בעשירייה הראשונה בארץ. בומה דיבר על גם על שינוי סדרי עדיפויות לטובת נושאים חברתיים ואף התייחס למפץ הפוליטי בסיעת הבית היהודי בעיר, ממנה פרש לאחר הבחירות למועצת הסניף, בהן זכה נחום מזוז.

"אני רוצה לדבר על הפיל שבחדר וזה הפירוק" אמר ברח"ד לנוכחים "גם עכשיו אני אומר שמי שמוכן לבוא, באותו סדר שהיה לפני, נקבל אותו בברכה. עשינו מאמצים גדולים אך עד עכשיו זה לא הסתדר". במהלך הערב הוצגה רשימת המועמדים של הסיעה כשבמקום השלישי נתנאל נחום שמייצג את הצעירים ובמקומות הרביעי והחמישי הוצבו שתי נשים: מלי פסקל ויפה שלומן, במקום השישי נמצא חיים רייזלר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות