fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידים והורים מבית ספר "נתיבות משה" יפגינו מול משרד ראש הממשלה

בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)

ביום ראשון הקרוב יפגינו מאות הורים ותלמידי בית הספר  החרדי "נתיבות משה" שבקרית שמואל מול משרד ראש הממשלה במחאה על שטרם נמצא פתרון לבעיית בית הספר שמושבת מתחילת שנת הלימודים.

וועד ההורים של בית הספר החליט להשבית את הלימודים לאחר שבבניין התגלו ליקויים המסכנים את בריאותם של התלמידים. ההורים דורשים למצוא מקום חדש לבית הספר ולצורך כך מינה משרד החינוך ועדה מקצועית שהייתה אמורה להגיש את מסקנותיה כבר לפני כמה שבועות, אולם עד כה טרם עשתה זאת. מתחילת שנת הלימודים למדו הילדים שבועות ספורים בלבד וזאת כמחווה לועדה שהוקמה. משהבינו שהועדה אינה פועלת בקצב שהיא עצמה קבעה, השביתו שוב את הלימודים.

בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)

בינתיים עזבו את בית הספר עשרות תלמידים מתוך 420 התלמידים שהיו רשומים בו וההורים נוקטים בפעולות מחאה לזירוז פתרון בעייתם. בשבוע שעבר הם הפגינו מול ביתו של ראש עיריית חיפה יונה וביום ראשון יפגינו מול משרד ראש הממשלה. "אנו חשים מושפלים ומיואשים. לא ייתכן כי במדינת ישראל של שנות האלפיים ילמדו ילדים בתנאי העולם השלישי, יהיו חשופים למחלות ולפציעות ולסכנות אחרות מידי יום ביומו, לא ייתכן כי במדינת ישראל יופלו ילדים רק בשל היותם ילדים חרדים" נמסר מוועד ההורים.

ממשרד החינוך נמסר: "צוות עבודה של המשרד והרשות המקומית בוחן בימים אלה מספר חלופות – חלקן נוגעות לשיפוץ בית הספר וחלקן נוגעות למציאת קרקע לבניית בית ספר חדש. מסקנות צוות העבודה יגובשו בקרוב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות