fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיעוד: נהג פנה בניגוד לתנועה והתנגש ברכב בכביש 4

תיעוד תאונת הדרכים שאירעה ביום ראשון השבוע בכביש 4 עכו -מזרח, העלה כי הרכב שהגיח מכביש  פנה נגד כיוון התנועה. בקטע הכביש האמור היה על הנהג לנסוע מקטע נוסף עד לפנייה לכביש 85 .

צחי שטרסר, מנהל אגף צפון בחטיבת הפיתוח וההנדסה של נתיבי ישראל: "מדובר בנס. בתיעוד הנדיר אנו רואים את הרכב הלבן נוסע בכביש 4 (חיפה-ת"א הישן) מכיוון צפון ופונה מזרחה לכיוון כביש 85 אל נגד כיוון התנועה, במקום בו כלל אין פניה.

כמהנדס העוסק בתשתיות התחבורה זה מספר עשורים אני יכול לומר בביטחון מלא- משרד התחבורה באמצעות נתיבי ישראל משקיעים בכל שנה מיליארדי שקלים בהקמת רשת כבישים בטוחה יותר וסלחנית יותר כלפי טעויות של נהגים, אך אסור לנו להסתמך על זה. חובתנו האישית 'להביט במראה' ולקחת אחריות על התנהגותנו בכביש. המשוואה צריכה להיות ברורה- אחיזה בהגה כאחיזה בנשק דרוך.
קלות דעת מצדנו או אפילו רגע של היסח דעת בזמן נהיגה עשוי לעלות לא רק בחיינו שלנו ומשפחתנו, אלא גם של משתמשי הדרך שסובבים אותנו. בואו ניקח אחריות ".

שטרסר מוסיף:  "מכאן קורא ומבקש מכם- עזרו לנו להציל חיי אדם. בכל מפגע דרך חייגו למספר החירום של מרכז ניהול התנועה הלאומי 2120* ובכך תסייעו לנו לסייע לציבור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות