fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב גילון רכש חברת הייטק בעשרות מיליוני דולרים

צוות CROSWISE צילום פרטי
צוות CROSWISE צילום פרטי

 

עוד אקזיט לחברה ישראלית: לאחר שנים בהן מיעטה לערוך רכישות בארץ  עד לפני כמה שבועות, אורקל (Oracle) רכשה את הסטארט-אפ Crosswise . היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בעשרות מיליוני דולרים.

מאחורי הרכישה המעניינת עומד רון רייטר, תושב גילון לשעבר בוגר בית הספר משגב. החברה בבעלותו יחד עם שני שותפים,  פיתחה טכנולוגיה האוספת ומנתחת מידע על משתמשים. המידע מתקבל ממגוון המכשירים שברשותם. Crosswise פיתחה תוכנה שיודעת לזהות את קבוצת המכשירים השייכת למשתמש מסוים, ובכך לזהות את המשתמש, כך שיוכל לקבל פרסום רלוונטי ומותאם אישית עבורו. שם החברה הוא משחק מילים על יכולתה לנתח מידע חוצה מכשירים (Cross device data). הפיתוח רלוונטי לחברות בתעשיית הפרסום, המדידה והשיווק וכל גוף המבקש לאסוף מידע על הגולש. הטכנולוגיה שלה מעבדת מדי חודש מידע בהיקף של יותר מ-1 פטה-בייט נתונים, המגיעים ממיליארדי מכשירים. הטכנולוגיה שלה תשולב בענן של אורקל.

צוות CROSWISE

רייטר, שהיה חובב מחשבים מיום שהוא זוכר את עצמו, נזכר בחיבה בשיעורי הפיזיקה, המחשבים והרובוטיקה בבית הספר העל יסודי משגב, ובמיוחד בתחרות הרובונר: "החוויה ברובונר היתה מיוחדת ונתנה לי הזדמנות לבטא את עצמי כבר בתיכון. בהמשך, השירות ב8200  היה אבן דרך משמעותית לסטארט אפ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות