fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר החקלאות אורי אריאל נרתם למאבק נגד מפעל ההתפלה המתוכנן ברגבה

שר החקלאות אורי אריאל בביקור במטה אשר צילום: מועצת מטה אשר
שר החקלאות אורי אריאל בביקור במטה אשר צילום: מועצת מטה אשר

שר החקלאות, אורי אריאל הצטרף למאבק כנגד מתקן ההתפלה שמקדמת המדינה בשטחים החקלאים בין מושב רגבה לקיבוץ לוחמי הגטאות בשטח המועצה האזורית מטה אשר. אריאל ביקש פני כשבוע במקום ואמר כי הוא סבור שמתקן התפלה מהסוג המתוכן לקום בשטחים חקלאיים וירוקים, צריך לקום באזור תעשייה והבטיח כי משרדו יעשה כל מאמץ לשמר שטחי חקלאות באזור. בסיור השתתפו גם נציגי מועצה אזורית מטה אשר, מילואות, מנהל מחוז צפון במשרד החקלאות, עמיר אנטלר ומנהל מחוז צפון בחטיבה להתיישבות, יואב אריאל.

אריאל: "תחנת ההתפלה היא צורך והכרח בגלל הבצורת, אבל צריכה להיות פגיעה מינימלית בחקלאות, אם בכלל. אנחנו נבחן את החלופות והקריטריון של אי פגיעה בחקלאות הוא שיוביל את המשרד בקבלת החלטות וכן בשכנוע של משרדים נוספים".

שר החקלאות אורי אריאל וראש מועצת מטה אשר יורם ישראלי
שר החקלאות אורי אריאל וראש מועצת מטה אשר יורם ישראלי

ראש המועצה, יורם ישראלי ציין כי "פעילות משרד החקלאות באזור קריטית להמשך שמירה על הגליל המערבי כאזור חקלאי וירוק. פיתוח הישובים, בעיקר אלו סמוכי גדר תלויה מאוד בסיוע שהמדינה מעניקה ובפעילות של החטיבה להתיישבות. אנו מקווים שהמדינה תתעשת מהר ותבין שללא החטיבה להתיישבות למועצות האזוריות בפריפריה אין יכולת להתקדם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות