fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: פטור מארנונה על פרגולות מפלסטיק

בניין המועצה בשלומי (צילום: רותם כבסה)
בניין המועצה בשלומי (צילום: רותם כבסה)

המועצה המקומית שלומי  מיישמת תקנה שעברה בכנסת ותיתן פטור מארנונה לתושבים על הצללות מפלסטיק. התקנה קובעת כי החל מינואר הקרוב יחול פטור על קירוי וכיסויי פלסטיק בדירות מגורים. במועצה מקומית שלומי מיהרו לאמץ את התקנה ולקרוא לתושבים להתייצב ולהגיש פטור בהקדם.

הצעת החוק הוגשה על ידי ח"כ דוד אמסלם, "לתיקון פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה פטור מארנונה למצללה", עברה קריאה שנייה ושלישית ותיכנס לתוקפה בתאריך 1 בינואר 2019.

בניין המועצה בשלומי (צילום: רותם כבסה)
בניין המועצה בשלומי (צילום: רותם כבסה)

החוק אומר כי רשות מקומית לא תכלול בחישוב הארנונה שטח מצללה העשוי חומר פלסטי שקוף ובלבד ששטח המצללה יוגבל לשימושים שניתן לעשותם בחצר, בגג או במרפסת של בית המגורים, למעט שימוש לצורכי חנייה או אחסנה. החוק חל על בתי מגורים בלבד. על מנת לממש את ההטבה על התושבים להגיש בקשה לפטור במועצה המקומית.

ראש המועצה המקומית שלומי גבי נעמן: "תקנות מהסוג הזה מיטיבות עם הציבור ומקלות על סך הוצאות המשק הביתי הגבוהות של התושבים, ולכן אנו שמחים לאמץ אותן, אני מברך על כך שהכנסת מקדמת חקיקה התורמת להוזלת יוקר המחייה ואני קורא לתושבי שלומי להגיש בקשות לפטור מהארנונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות