fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: נעמן VS נעמן

ראש מועצת שלומי גבי נעמן מאמין שיכבוש גם את הקדנציה החמישית, אבל כואב את חבירתה של קרובת משפחתו, עו"ד כרמית נעמן, לרשימה של שפרה וקנין
גבי נעמן, ראש מועצת שלומי | צילום: באדיבות המועצה
גבי נעמן, ראש מועצת שלומי | צילום: באדיבות המועצה

ראש המועצה המקומית שלומי גבי נעמן מתמודד לקדנציה חמישית. מולו שלושה הכמהים להחליף שלטון: שפרה וקנין, דודו דר ויששכר בובליל. בשבוע שעבר פסל בית המשפט את המועמדת החמישית תהילה וקנין.

בשלומי יש 5200 תושבים בעלי זכות הצבעה. נעמן, שועל פוליטי, חבר הליכוד ולא מתרגש מהקמפיינים נגדו. "אני מאוד מקווה ומאמין והציבור ייתן לי את אמונו שוב. זו קדנציה משמעותית לשלומי. בזכות הכספים הרבים שהשגתי מרשות מקרקעי ישראל, שלומי תזכה לחמש השנים הטובות ביותר, לכן חשוב מאוד שהציבור ייתן בי את האמון.

"חשוב שיהיו בחירות הוגנות. ניהלתי משא ומתן עם דודו דר להקים רשימה משותפת. גם עם שפרה וקנין וגם עם בובליל, והם בחרו לרוץ לבד. לי יש יותר מ-800 בתים משולטים. זו הצהרה משמעותית. הקרב יהיה על הרכב המליאה והמנדטים. אני מאמין שלסיעת 'דחף' בראשותי יהיו בין ארבעה לשישה מנדטים. מבחינתי דוד דר נכשל באופוזיציה. לא ראינו אותו בעשייה. הוא פשוט נעלם.  לשפרה וקנין נתתי הכל. הייתה סגנית ויו"ר הנהלת המתנ"ס, ומה היא עשתה? במה היא הטביעה חותם? הם אינם ברמה המינימלית להנהיג את היישוב".

גבי נעמן (צילום: יח"צ)
גבי נעמן (צילום: יח"צ)

המשימה הגדולה שלו בקדנציה הבאה, אומר נעמן, היא יום לימודים ארוך עד 17:00, להביא לגידול דמוגרפי של 12 אלף תושבים ולקדם מול משרדי הממשלה את כביש 6, כשלצידו יקום פארק תעסוקה.

אחד המהלכים הפוליטיים שנעמן לא אהב, בלשון מעטה, הוא חבירתה של עו"ד כרמית נעמן לרשימתה של וקנין. כרמית נעמן נשואה לאשכול, בן דודו של גבי נעמן ומוצבת במקום השני. נעמן: "אלה ימים מאוד מתוחים וקשים, כי יש פרפרים בבטן. המהלך של כרמית לא יפה ולא מכובד. מה שהיא עשתה גרם לקרע במשפחה.  בעיניי, זו אחת הטעויות הכי גדולות של שפרה – לשים מועמדת מתוך משפחת נעמן, אבל אני מאמין שזה משחק לטובתי. היא תקבל את סטירת הלחי שלה בקלפי".

עו"ד כרמית נעמן (צילום: איאן)
עו"ד כרמית נעמן (צילום: איאן)

עו"ד נעמן מסרה בתגובה: "חבירתי לשפרה וקנין נבעה מהצורך העז להביא לשינוי ביישוב, שקפא במקום זה שני עשורים. טובת הישוב עמדה ועומדת לנגד עיניי כל הזמן. ניסיונותיו של גבי נעמן להעביר זאת לפסים אישיים מעידה אלף אלפי עדים כי אין באמתחתו כל תשובה עניינית למחדלים שמוצגים על ידנו כל העת בכל התחומים ביישוב. בחרתי להתמודד למועצת הישוב ברשימת 'שלומי עולה' בהתנדבות וללא שכר, מהטעם שאני מעוניינת לעשות סדר ולקדם את היישוב ולדאוג ולוודא כי כספים שמועברים על ידי הממשלה יוקצו למקומות שיועדו לכך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות