fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקנים בהפועל חדרה: "עושים טעויות של ליגה א'"

לוסיו במשחק של הפועל חדרה נגד הפועל באר שבע. צילום: שלומי גבאי
לוסיו במשחק של הפועל חדרה נגד הפועל באר שבע. צילום: שלומי גבאי

ימים לא קלים עוברים על הפועל חדרה שספגה אמש (א') את הפסדה השלישי ברציפות והחמישי בששת המשחקים האחרונים, 2:1 להפועל באר שבע בקרב ישיר על המקום בפלייאוף העליון. טענות קשות הופנו לשופט המשחק זיו אדלר, שלטענת אנשי המועדון החמיר עם חדרה כשהרחיק במהלך המשחק את מנהל הקבוצה איציק טפירו, ובסיום גם את המאמן ניסו אביטן והמגן מנשה זלקה. "היד של השופטים קלה על ההדק במשחקים שלנו", אמרו בחדרה. "כל המאמנים באים בטענות ויוצאים מהאזור הטכני, רק את ניסו אביטן מרחיקים ומעמידים לדין. מגיע לנו כבוד לא פחות מאף מועדון אחר בליגת העל".

אביטן נכנס בסיום לחדר השופטים, התנצל בפני אדלר והסביר כי הוא בסך הכל התלונן על שריקה שלא אוהב. בחדרה חוששים שאדלר יציין את האירוע בדו"ח והמאמן יגיע פעם נוספת לבית הדין. אביטן הורחק מהמשחק נגד מכבי חיפה ועונש התנאי שקיבל עשוי להיות מופעל, והמשמעות היא שהוא עלול להחמיץ את משחק רבע הגמר בגביע המדינה נגד מ.ס כפר קאסם ביום רביעי ושני המשחקים האחרונים של העונה הסדירה מול הפועל רעננה ומכבי נתניה. במשחק הראשון ניצחה חדרה 2:3 בחוץ ונמצאת בעמדה מצוינת להעפיל לחצי הגמר.

ניסו אביטן והשופט זיו אדלר במשחק נגד הפועל באר שבע. צילום: שלומי גבאי
ניסו אביטן והשופט זיו אדלר במשחק נגד הפועל באר שבע. צילום: שלומי גבאי

מבחינה מקצועית, בחדרה לא אהבו את הטעויות בהגנה ואביטן מתכנן לערוך שיחה בנושא. שלא כהרגלו, המאמן נכנס לחדר ההלבשה בסיום ואמר לשחקנים: "תשכחו מהמשחק הזה ותתרכזו בגביע. אנחנו בדרך לעשות היסטוריה וזה תלוי רק בנו". התחושות ברב השחקנים לא היו פשוטות ואחד מהם סיפר: "הכל הולך לנו הפוך בתקופה האחרונה, אנחנו עושים טעויות של ליגה א'". מי שנראה מדוכדך בסיום הוא סלים עמאש ששוב לא שותף. ניסו אביטן ביטל את אימון הבוקר ואפשר לשחקנים טיפולים כדי שיהיו כשירים למשחק הגביע מחרתיים.

אביטן ערך שיחה ארוכה עם השחקנים ואמר להם: "אסור לנו לעשות טעויות כאלה בהגנה. ככה לא נגיע לשום מקום. מצד שני היו חלקים טובים במחצית השנייה וזה צריך לעודד אותנו. בוא נשכח מבאר שבע כי המשחק הכי חשוב שלנו הוא מול כפר קאסם. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה". שני שחקנים זכו לשיחה מיוחדת מאביטן – הקשרים מנשה זלקה וסלים עמאש. אביטן כעס על זלקה שקיבל אתמול כרטיס אדום וזאת כשחקן ספסל. בתחילה אדלר זעם על השחקן במהלך המשחק ולאחר מכן הקשר אף התלונן בפני השופט בחדר ההלבשה. אביטן אמר לזלקה: "אתה צריך לנהוג ביותר אחריות ואין שום סיבה שתלך לשופט אחרי המשחק. פגעת בנו כי לא נוכל להשתמש בך מול כפר קאסם".

עמאש הגיע לאימון מדוכדך כפי שגם היה אתמול לאחר שלא שותף במשחקים האחרונים. אביטן לא אהב את ההתנהלות של הקשר וביקש ממנו לא להגיע לאימונים עד יום חמישי.  עמאש  גם שוחח עם מנהל הקבוצה איציק טפירו שאמר לו: "תנוח ותחזור עם כוחות מחודשים ביום חמישי. אתה עוד תשחק הרבה העונה".

עושים כבוד לקווין טאפוקו שעבר מחדרה לבאר שבע. צילום: שלומי גבאי
עושים כבוד לקווין טאפוקו שעבר מחדרה לבאר שבע. צילום: שלומי גבאי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות