fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוטרי תחנת זבולון יתפרסו בין מוסדות החינוך בפתיחת שנת הלימודים

המשטרה מתכוננת לשנת הלימודים. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה
המשטרה מתכוננת לשנת הלימודים. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

משטרת ישראל השלימה בימים אלה את היערכותה המבצעית לקראת פתיחת שנת הלימודים, על מנת להבטיח את שלומם של מאות אלפי תלמידים וילדי הגנים, שישובו ביום ראשון הקרוב אל ספסל הלימודים ואל כלל מוסדות החינוך והגנים. במשטרת זבולון יהיו השוטרים בשטח מוסדות החינוך ומפקד התחנה, נצ"מ קובי קרני, יערוך סיורים בין המוסדות.

בתוך כך, מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו בקרבת מוסדות החינוך, לרבות בצירים ובצמתים המובילים אליהם וימקדו פעילותם המבצעית במשימות אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי והסדרי התנועה , למען ביטחונם של הבאים בשערי הגנים ובתי הספר. כוחות משטרה רבים ייתפרסו החל משעות הבוקר המוקדמות ביום הראשון ללימודים ובחלק מהמקומות ויערכו סיורים ופעילות גלויה וסמויה, לשם איתור כלי רכב ואנשים חשודים , בדגש על סריקה בתחנות ההסעה ובשערי בתי הספר, לצד פעילות המאבטחים במקום.

המשטרה מתכוננת לשנת הלימודים. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה
המשטרה מתכוננת לשנת הלימודים. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

המשטרה מבקשת מההורים המלווים, לנהוג במשנה זהירות ולהקפיד על עצירה והורדת נוסעים במקומות המיועדים לכך בצורה בטוחה ,תוך שימוש בהתקני בטיחות מתאימים ומתן זכות קדימה להולכי הרגל בדרכם למוסדות החינוך. המשטרה פונה לציבור להישמע להוראות השוטרים, לדווח על כל חפץ /אדם חשוד ולפנות למשטרה במקרה הצורך.

עם סיום החופש הגדול והחזרה ללימודים, להלן הנחיות והמלצות משטרת ישראל לשמירה על ביטחונם של הילדים: הסבירו לילדיכם כי אסור לדבר עם זרים ובוודאי שלא ללכת עימם. הדגישו בפני הילדים שיש לשים לב ולדווח על אנשים חשודים בקרבת המוסד החינוכי. בעת זיהוי חפץ חשוד יש להתרחק מיד, לקרוא למבוגר ולהודיע למשטרה. בחרו יחד עם הילדים את המסלול הבטוח להליכה מהבית לבית הספר ובחזרה. מומלץ לתרגל הליכה במסלול, תוך מתן הסבר על הסכנות שבדרך ועל כללי הבטיחות. מומלץ ללכת רחוק משפת המדרכה, לא להתפרץ לכביש, לבחור במעבר חצייה מרומזר או מעבר חצייה בו נמצאים צוותי משמרות זה"ב.  בקרבת מוסדות החינוך, יש לנהוג בזהירות, לתת זכות קדימה להולכי הרגל ולהימנע מהסחי דעת. הקפידו על חגירת הילדים והתאמת התקני ריסון לגילם ובסיום הנהיגה וודאו כי לא שכחתם אף אחד במושב האחורי. הורידו את הילדים רק בצד המדרכה או בנתיב מסלול "נשק וסע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות