fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוב על הבאזר: 82:83 דרמטי לנהריה על בני הרצליה

יהונתן שולדבראנד ויפתח זיו מחובקים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הסיבוב השלישי בינתיים עושה רק טוב לקבוצה של המאמן אריק אלפסי, שרשמה השבוע ניצחון שלישי ברציפות, שוב אחרי ניצחון דרמטי עם ווינר שוט 1.6 שניות לסיום, הפעם מידיו של יהונתן שולדבראנד שקבר שלשה ונתן ניצחון 82:83 על בני הרצליה.

שישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, נהריה התרחקה מהקו האדום ומהאחרונה מכבי חיפה 3 ניצחונות ומחר (16:00, רוממה) השתיים נפגשות למשחק על כל הקופה. ניצחון נהרייני ככל הנראה יבטיח את הישארותה בליגה והיא תוכל להתחיל לנסות לפזול אל המקום השמיני שמכניס אל הפלייאוף העליון, ממנו נהריה רחוקה ניצחון.

כדי להבטיח את ההישארות באופן סופי ולנסות לסיים בפלייאוף העליון, עירוני נהריה הודיעה בשבת האחרונה על צירופו לקבוצה של הסנטר האמריקאי חכים ווריק (35, 2.06). ווריק היה הבחירה ה-19 בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA בשנת 2005 ע"י ממפיס גריזליס. מאז הספיק לעבור במילוואקי, שיקגו (יחד עם ג'ו אלכסנדר), פיניקס, ניו אורלינס, ושארלוט. סה"כ העביר 8 עונות ב-NBA. בנוסף שיחק 2 עונות באירופה בטורקיה וביוון ובעונה האחרונה שיחק בליגה הראשונה בפורטו ריקו.

חכים ווריק (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חכים ווריק (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בנהריה מספרים כי הגעתו של ווריק לא תגרום כרגע לשחרור שחקנים, למרות העובדה כי הסקורר של הקבוצה קורי וובסטר לא נרשם בסגל משחק שלישי ברציפות.

נהריה פתחה לא טוב את המשחק ונקלעה לפיגור 14:6 אחרי 6 דקות. אלפסי הכניס את אנתוני באבר שצלף 3 שלשות רצופות והשווה ל-16:16 (דקה 8). נהריה ניסתה לנצל את המומנטום ולבצע מהפך, אבל הרצליה שמרה על ההובלה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 21:26. המשחק המשיך להיות צמוד ובארבר המשיך לצלוף מחוץ לקשת ולהיות המוציא לפועל העיקר של אלפסי בדרך ליתרון 44:48 במחצית.

אנתוני בארבר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אנתוני בארבר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה המשיכה להיות אגרסיבית בהתקפה והלכה הרבה לטבעת. טיירון נאש סחט סל ועבירה ויפתח זיו עם חסימה מרהיבה ונקודות בצד השני העלה את נהריה ליתרון 52:57 (דקה 27). דווקא בשיא המומנטום נהריה נעצרה והרצליה עם ריצת 0:10 סיימה את הרבע השלישי ביתרון 58:62. ברבע הרביעי היתרון המשיך לעבור מצד לצד ואף אחת מהקבוצות לא הצליחה לפתח מומנטום. 54 שניות לסיום הרצליה עלתה ליתרון 80:81 אחרי סל ועבירה. חצי דקה לסיום להרצליה ניתנה הזדמנות לעלות ליתרון 3 מקו העונשין, אבל רק זריקה אחת נכנסה ולוח התוצאות הראה 80:82 להרצליה. נהריה יצאה להתקפה אחרונה, דאגלאס החטיא זריקה לשלוש, באבר השתלט על הריבאונד ומצא מחוץ לקשת את שולדבראנד שהטעה את השומר שלו וצלף שלשה 1.6 שניות לסיום שהקפיצה את הספסל הנהרייני. הרצליה ניסתה עם זריקה אחרונה לגנוב ניצחון, אלב הכדור הלך החוץ ואות לחגיגות ניתן.

קלעו לעירוני נהריה: אנתוני בארבר 23 (4/6 לשלוש), אלכס יאנג 14 (5 חט'), טיירון נאש 13 (7 כ"ח), סטו דאגלאס 9, יהונתן שולדבראנד ודנזל ליבינגסטון 7 כ"א, איגור נסטרנקו 6, זיו בן צבי ויפתח זיו 2 כ"א.

יהונתן שולדבראנד ויפתח זיו מחובקים (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יהונתן שולדבראנד ויפתח זיו מחובקים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אריק אלפסי שיחרר הרבה אוויר בסיום ואמר: "היה סיום כמו שצריך. היו המון טעויות של שתי הקבוצות בסיום המשחק והיינו יכולים להכריע אותו קודם, אבל אני שמח שיהונתן לקח כדור כזה גורלי ועשה סל של שחקן גדול. נלמד מהטעויות שעשינו בסוף המשחק, אבל השורה התחתונה היא שלקחנו את הניצחון, זה לא חשוב אם הוא יפה או לא יפה. יש לנו קרב ביום שישי על כל העונה הזו ואנחנו נבוא מוכנים כמו שצריך". לקראת המשחק מול מכבי חיפה הוסיף אלפסי: "אנחנו לא יכולים לבוא רגועים. מתחילת הסיבוב השלישי אנחנו נראים אחרת, יש לנו שלושה ניצחונות מול שני הפסדים שאחד מהם היה כואב מאוד. אנחנו מכבדים מאוד את חיפה, אבל אם ננצח את המשחק הזה נוכל לחשוב כבר על דברים אחרים. אנחנו עובדים עם שני מאמנים מנטליים שעוזרים לנו מאוד, בנוסף עשינו שינוי הגנתי, החזרנו את דנזל ליבינגסטון לרוטציה על חשבון שחקנים שיכולים לעשות סקור. אנחנו נלחמים על החיים שלנו בליגה, אני שמח שהקהל דחף אותנו היום ואנחנו צריכים שהוא יעזור לנו גם ביום שישי לעשות את העבודה".

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אנתוני בארבר: "שיחקנו חזק כל המשחק.נ יצחנו שניים משלושת המשחקים האחרונים וקלעתי הרבה נקודות, כך שאני חושב שהצלחתי לעזור לקבוצה. החברים שלי לקבוצה ניזונים מהאנרגיות שלי. אנחנו קבוצה אחרת בתקופה האחרונה. אנחנו צריכים להגיע מוכנים למשחק בחיפה, לשחק חזק ולחזור הביתה עם הניצחון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות