fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוב הושחתה האנדרטה ע"ש אליאור פרייס

אנדרטה ע"ש אליאור פרייס (צילום פרטי)
אנדרטה ע"ש אליאור פרייס (צילום פרטי)

בפעם השנייה  השנה, השחיתו אלמונים את  האנדרטה ע"ש אליאור פרייס שהוקמה לזכר נרצחי פיגוע התופת בבורגס ב-12 ליולי שנת 2011.  האנדרטה נמצאת באזור התעשייה תרדיון בשטח המועצה האזורית משגב.   קובי פרייס אביו של אליאור, תושב עכו, הגיע הבוקר (ראשון) לאנדרטה  שהוקמה בסמוך למפעל המשפחתי והזדעזע. חלק מהאנדרטה בו חקוק על אבן סמל המדינה נופץ.

האנדרטה הוקמה בשנת 2013 ונחנכה במלאות שנתיים לרצח. האנדרטה, לדברי  פרייס  עוצבה בסימן נתינה, שכל עלה מסמל ערך אחר, שכן לאחר מותו של בנם גילו כי אליאור נהג לתרום לחברה בסתר.

האנדרטה ע"ש אליאור פרייס (צילום פרטי)
האנדרטה ע"ש אליאור פרייס (צילום פרטי)

בפיגוע התופת בבורגס נרצחו שישה ישראלים ביניהם מאור הרוש חברו הטוב של פרייס.  מחבל מתאבד פוצץ את עצמו  ליד אוטובוס עם תיירים ישראלים במגרש החנייה של שדה התעופה.
ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך השנה האחרונה הוגשו במשטרה שתי תלונות בגין פגיעה באנדרטה זו, והחקירה בגין מקרה הוונדליזם שהתרחש לאחרונה עודנה נמשכת בימים אלו. משטרת ישראל רואה בחומרה כל פגיעה באתרי הנצחה, ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאתר את החשודים במעשה ולהביאם לדין".

שותפה לכתבה: עליזה רוזן- הברמן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות