fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שדרוג קו ביוב ברחוב ניל"י בזכרון יעקב

העבודות של קו שדרוג הביוב בעיצומן, תוך שיתוף פעולה בין תאגיד מעיינות העמקים והמועצה המקומית
שדרוג קו ביוב ברחוב ני"לי \ צילום: דוברות תאגיד מעיינות העמקים
שדרוג קו ביוב ברחוב ני"לי צילום: דוברות תאגיד מעיינות העמקים

תאגיד מעיינות העמקים עומד להשלים את שדרוג קו ביוב בשדרות ניל"י, בזכרון יעקב. עבודות השדרוג, מתבצעות תוך שיתוף פעולה עם המועצה המקומית זכרון יעקב.

יו"ר תאגיד המים, אורי שמואל: "זהו פרוייקט  נוסף של התאגיד. לשדרוג תשתיות המים והביוב בזכרון יעקב, לטובתם של התושבים. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית. אני מודה למועצה המקומית ולעומד בראשה, ראש המועצה זיו דשא, על שיתוף הפעולה". מנכ"ל התאגיד, יהודה סיסו, מוסיף על דבריו: "העבודות כוללות את החלפת קו הביוב הישן וחיבור הקו החדש לבתי התושבים".

 

שדרוג קו הביוב ברחוב \ צילום: תאגיד המים מעיינות העמקים \ צילום: דוברות התאגיד
שדרוג קו הביוב ברחוב \ צילום: תאגיד המים מעיינות העמקים \ צילום: דוברות התאגיד

שדרוג קוי המים

תאגיד מעיינות העמקים ממשיך בשדרוג קווי המים והביוב ביישובי התאגיד. הכוללים את זיכרון יעקב, יקנעם, קרית יטבעון ורמת ישי. ומבצע בימים אלה, פרוייקט נוסף. של שדרוג קו הביוב בשדרות ניל"י בזיכרון יעקב. המהווה את אחד מצירי התנועה המרכזיים בישוב.

העבודות מתבצעות, כאמור, תוך שיתוף פעולה עם מועצת זכרון יעקב. כאשר בתאגיד המים מעיינות העמקים, הקפידו לסיים את העבודות באזור הסמוך לבית הספר היסודי ניל"י מבעוד מועד. טרם חזרתם של תלמידי כיתות א'-ד' ללימודים.

 

עשרות מליוני שקלים

יו"ר תאגיד המים ומ"מ ראש עיריית יקנעם,  אורי שמואל, מדגיש כי מאז הצטרפותה של זכרון יעקב למעיינות העמקים, בשנת 2016, השקיע התאגיד ביישוב עשרות מיליוני שקלים. לטובת שדרוג תשתיות המים והביוב שבו.

מנכ"ל תאגיד המים מעיינות העמקים, יהודה סיסו, מלווה את העבודות יחד עם הצוות המקצועי של התאגיד. הכולל את המהנדס סעד קדח ואת מנהל התפעול אלי מדו. והוא מציין כי העבודות כוללות את החלפת קו הביוב הישן בחדש. תוך חיבור הבתים אל קו הביוב החדש. ועוד הוא מוסיף, כי העבודות מתבצעות בתיאום עם מנהל ההנדסה בזכרון יעקב ובתאום עם התושבים.

שדרוג קו הביוב בשדרות ניל"י, מצטרף לשורה של פרויקטים שביצע התאגיד בזכרון יעקב. ובהם: שדרוג מט"ש (מכון טיהור שפכים) מעיין צבי, החלפת קו מים ראשי באזור כביש 67 (כביש 70 לשעבר), שדרוג קו מאסף ביוב צפוני, שדרוג תחנות שאיבת המים ועוד.

יו"ר התאגיד, אורי שמואל: "נמשיך להשקיע בשדרוג תשתיות המים והביוב בזכרון יעקב, לרווחת התושבים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות