fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת יינות ביתן פותחת סניף בקניון עזריאלי עכו

 קניון עזריאלי עכו מתרחב עם כניסת רשת יינות ביתן לשטחי המסחר של הקניון. לאחרונה נתלו שלטים המעידים  כי יינות ביתן  מתעדת לפתוח סניף חדש במקום רשת הום סנטר  
קניון עזריאלי בעכו (צילום: 800px-PikiWiki_Israel_28178 )
קניון עזריאלי בעכו (צילום: 800px-PikiWiki_Israel_28178 )

הסניף החדש ייפתח בקומת הרחוב וישתרע על פני 1500מ"ר. בסניף יוקמו מחלקות שונות של מעדנייה, קצביה מחלקת ירקות  ועוד.  הרשת החלה בעבודות הקמה ופתיחת יינות ביתן צפויה בחודשים הקרובים. הסניף החדש ישרת את תושבי עכו הגליל המערבי.

בחודש אוגוסט הקרוב יחגגו בעזריאלי חמש שנים לפתיחת הקניון, ההשקעה של עזריאלי באזור התעשייה השומם של עכו הופכת ליותר מאטרקטיבית ומעודדת יזמים להשקיע באזור ובמקביל לגידול הדמוגרפי  עם הקמת פרויקט בנייה יוקרתי מול חוף ארגמן עם 402 יח"ד.

מנכ"ל קניון עזריאלי עכו, רפאל בולניק מסביר כי יינות ביתן הינה בשורה צרכנית גדולה, היות והרשת שמה לה למטרה לשמור על מחירים נמוכים ונמצאת כיום ברשימת רשתות המזון הפופולריות בארץ ואהובה על תושבי הצפון בזכות היצע מגוון  ושירות ברמה הגבוה ביותר.

בולניק הסביר כי בתוך ההתפתחות המסחרית של עכו, עזריאלי מקפידה לשמור על בידול תחרותי גם שנכנסים מתחרים לזירה.

בולניק: "רשתות האופנה שנכנסות לקניון הפכו לעוגן ואנו מזהים את הרצון שלהם להרחיב ולהגדיל סניפים קיימים. השנה למשל גם רשת דלתא וגם רשת אלדו התרחבו וחידשו חנויות בהשקעה כספית גדולה.  מבחינת צרכנית יש  לתושבי העיר את כל רשתות  האופנה האהובות. והיום שמשאב הזמן הוא הנצרך ביותר, הלקוחות אוהבים קניונים קרובים ופרקטיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות