fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשימה אתיופית למועצת העיר בראשות דניאל מהרט

דניאל-מהרט-יושב-על-כסאו-במו
דניאל-מהרט-יושב-על-כסאו-במו

הרשימה האתיופית "דור חדש" בראשות חבר המועצה דניאל מהרט תרוץ בבחירות הקרובות תחת השם "מקומי בנתניה".

מהרט: "נאחד את הקהילה האתיופית ותושבי השכונות לכח שיביא לשינוי חברתי בעיר. קיבלנו את המנדט מהקהילה האתיופית בעיר להוביל רשימה מאוחדת ורחבה. זו אחריות גדולה ואנחנו מתכוונים לייצר חזית ביחד עם תושבי השכונות שהם שותפים שלנו למאבקים חברתיים רבים על מנת לייצר כח שיביא לשינוי חברתי אמיתי בנתניה".

דניאל מהרט במועצה צילום עצמי
דניאל מהרט במועצה צילום עצמי

בבחירות מקדימות שנערכו בקרב הקהילה האתיופית זכה דניאל מהרט במקום הראשון, למקום השני ברשימה סיסאי מקונן ובמקום השלישי רגב סייפו ובמקום הרביעי הצטרפה רונית מקרו. הרשימה קיבלה רוב של 1,281 קולות בבחירות מקדימות שנערכו בקרב קהילת יוצאי אתיופיה בנתניה.

למה "מקומי בנתניה" ולא "דור חדש"?

"לצערנו יו"ר סיעת דור חדש היוצא צ'לצ'או גושו והמקום השני ברשימה אהוד צגהון סירבו לכבד את ההכרעה הדמוקרטית שהתקבלה בקהילה וסרבו לתת לנו את ייפוי כוח כפי שהתחייבו בפני הציבור בנוכחות פעילי וועדת הבחירות שפיקחה על כל התהליך. לצערי הם חברו לגורמים חיצוניים שכל כוונתם היא לפצל את הקהילה וכל מאמצי הגישור לא הועילו. אנחנו שמנו את הסיפור הזה מאחורינו ואנחנו יוצאים היום לדרך חדשה כשהקהילה האתיופית בעיר כולה מאחורינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות