fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רינה גרינברג:"השתבחתי בשנים שאני בעירייה"

רינה גרינברג , שמעון פרס ועדי אלדר
צילום אלכס הובר

המועמדת לראשות עיריית כרמיאל רינה גרינברג היא המבוגרת ביותר בבחירות הקרובות

רינה גרינברג צילום אלכס הובר
רינה גרינברג צילום אלכס הובר

לפני מספר שעות התקבלו ממשרד הפנים נתונים על המועמדים לבחירות 2018. מן הנתונים עולה כי 3400 רשימות מתמודדים הוגשו למשרד הפנים לקראת בחירות 2018.

בסך הכל נוספו כ 750 מתמודדות על מספר המתמודדות ב2013. המועמד הצעיר ביותר הוא בן 26  לראשות המועצה האזורית אל קאסום לעומת שני מועמדים בני 82 , המבוגרים ביותר לראשות הערים באר שבע ויבנה.  רינה גרינברג היא המועמדת המבוגרת ביותר לראשות עירייה  בין הנשים היא בת 70 .

סה"כ בעלי זכות הצבעה  6.653.808 שיא במספר בעלי זכות ההצבעה.

אחוז הנשים המתמודדות דומה ל2013 ,אך יש עליה ניכרת במספר המתמודדים בהן עוד 750 נשים שהחליטו להתמודד על ראשות ישוב או מקום במועצה.

המועמד הצעיר ביותר לראשות הרשות המקומית – אריה יוסף חשין בן 27 מועמד לראשות המועצה המקומית ביתר עלית.

המועמדים המבוגרים ביותר, הם בין הנשים רינה גרינברג , לראשות העיר כרמיאל, בת 70, אפרים פיינבלום , לראשות העיר באר שבע, בן 82, צבי גוב ארי – לראשות העיר יבנה, בן 82.

אחרי מבול פניות מכלי תקשורת רבים אליה שנותרו ללא תגובה , אמרה גרינברג לכתבת בלינקר: " גברים יכולים להיות מבוגרים ונשים לא? תראי את כולם למה הם כן ואני לא?. אני השתבחתי בשנים שאני בעירייה. יש עוד הרבה דברים שאני יכולה לעשות למען העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות