fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוץ, אמנון, רוץ

אמנון סעדון
אמנון סעדון (צילום: עצמי)

בשנתיים האחרונות פעיל אמנון סעדון מרמת פולג בהקמת בית הכנסת של חב"ד בשכונה. לאחר כשנתיים, שבהן לא נראתה כל התקדמות בשטח בגלל החשש מהקמת כולל צמוד לבית הכנסת, לאחרונה הנושא הגיע להסכמה והתושבים אופטימיים.

סעדון, 55, נשוי ואב לשלושה מרמת פולג, החל לפני כ-30 שנה לעבוד עם שני אחיו, יאיר ורוני, במתן שירותי הדברה, וכיום האחים הם בעלים של חברה לייבוא ושיווק מוצרי אחזקה לבניינים ומוסדות.

סעדון "משוגע" על ריצה ולאחרונה הקים קבוצת ריצה למתחילים מעיר ימים פולג נורדאו ומרכז העיר, בהדרכת כדורגלן העבר פודי חלפון. "אני רץ בכל יום 10 ק"מ, רצתי את מרתון ניו יורק, מרתון טבריה ומרתון תל אביב".

סעדון, שגדל בשיכון ותיקים בנתניה, אף פעם לא עזב את העיר, ובצבא שירת כחובש קרבי, בין השאר בלבנון.

אמנון סעדון (צילום: עצמי)
"נתניה היא בית". אמנון סעדון (צילום: עצמי)

מהי נתניה עבורך?

"נתניה היא בית בשבילי ולכן חשוב לי שהבית יהיה יציב ובריא, שאנשים יבינו אחד את השני ולא תהיה התלהמות. שיהיו יותר אדיבים וינהגו על פי החוק".

מה אתה אוהב במיוחד בעיר?

"את הים ואת החופים שלו ובעיקר את חוף פולג. אני הולך בכל בוקר עם רעייתי, רץ כמה פעמים בשבוע ובסוף השבוע המקום משמש לנו מקום מפגש נעים עם החברים מפולג".

מה מפריע לך?

"שיש כבר מתנ"ס יפה, אבל אין פעילות לבני הנוער בימי שישי. יש לי שלושה ילדים – הקטנה בת 14, ואני אשמח מאוד אם נתניה תהיה להם גם מקום בילוי ולא יצטרכו לנסוע מחוץ לעיר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות