fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיר בברכת הרבי מלובביץ'

ארכדי פוגץ' צילום פרטי
ארכדי פוגץ' צילום פרטי

"אני רוצה להיות ראש עירייה ואני חושב שיש לי סיכוי. אני לא מפחד. הרבי מלובביץ' נתן לי ברכה וגם דולר" כך אמר השבוע עו"ד אברהם (ארכדי) פוגץ' המועמד הבלתי צפוי לראשות עיריית נתניה. פוג'ץ, איש חב"ד, מתמודד בפעם השנייה  בראש רשימת 'ברית ישראל' ומאמין שיצליח.

עו"ד פוגץ', 70,  נשוי ואב לארבעה וסב לשישה, פוגץ', נולד בעיר גומל ברוסיה למשפחה דתית ששמרה על יהדותה גם בשנות הקומוניזם כשאביו היה קצין בצבא האדום. הוא עלה לארץ מרוסיה בשנת 1989 וחי במגדל העמק כעשרים שנה.  לפני עשור עבר להתגורר בנתניה.

פוגץ': "אני חושב שאני יכול להיות ראש עיר טוב בשביל כולם. יש לי הרבה מועמדים לרשימה שלי. עדיין לא סגרתי איתם ויש לי מספיק זמן להחליט. בנתניה יש 40 אלף עולים מרוסיה שהם הקהל שלי וגם בקהילה הצרפתית יש לי אוהדים דתיים ולא דתיים מהם אנשי חב"ד אני אדאג לכולם. אני עובד במשך 36 שנים כעורך דין, מבין בחוקים וחושב שראש עירייה צריך לדעת את החוק".

רוב העולים החדשים אינם דתיים. אתה חושב שהם יבחרו בך?
"אני הולך לראשות העיר בברכת הרבי מלובביץ ואני מאמין שגם המגזר הרוסי יתמוך בי. כולם יהודים. הייתי אצל הרבי בניו יורק ופעמיים קיבלתי ממנו דולר".

צריך יותר מדולר כדי לנהל קמפיין בחירות
"אני יכול לשאת בהוצאות הקמפיין".

מה אתה רוצה לשנות כראש עיר?
"הייתי רוצה להגביר את הבנייה ולאפשר לרבים יותר לרכוש דירות ולעזור לעולים חדשים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות