fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש מטה הדיור הלאומי לגנדלמן: נמצא פתרון לתוכנית הבינוי במזרח חדרה

צביקה גנדלמן. צילום: קרן אידלזון
צביקה גנדלמן. צילום: קרן אידלזון

"אני סמוך ובטוח שנוכל למצוא פתרונות הולמים". כך מציין ראש מטה הדיור הלאומי, זאב בילסקי, במכתב תשובה לראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, שהודיע לפני פחות משבועיים כי עיריית חדרה לא תשתף פעולה עם התכניות להקים במזרח העיר שדה תעופה ולצדו אלפי יחידות דיור.

כזכור, גנדלמן שלח מכתב לבילסקי בו הודיע כי עיריית חדרה טרם קיבלה פתרונות לדרישותיה ולבעיות שהציגה בפני הותמ"ל. במכתבו לבילסקי הודיע גנדלמן כי בעקבות כך, הוא ועובדי העירייה הרלוונטיים מחרימים את הדיון שהתקיים בשבוע שעבר בירושלים.

השבוע השיב בילסקי למכתבו של גנדלמן: "מהיכרותי רבת השנים עמך ועם פועלך, אני סמוך ובטוח שנוכל למצוא פתרונות הולמים לכל הנושאים המועלים במכתבך. אשמח לזמן דיון אצלנו במטה הדיור הלאומי, בהשתתפות כל הגורמים הרלוונטיים".

תוכנית הבנייה בחדרה מתוכננת על שטח של 2,800 דונם ובה 8,200 יחידות דיור. בדיון שנערך בשבוע שעבר הביעה מתכננת הותמ"ל דקלה פרסיקו ספק לגבי התוכנית ואמרה כי תתקשה לתמוך בה במתכונתה הנוכחית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות