fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית חיים: מוביל מחאת הצהרונים מצטרף לפוליטיקה המקומית

רועי חבושה (צילום: פרטי)

תושב קרית חיים רועי חבושה, מי שהוביל את מחאת הצהרונים והקייטנות הארצית בעבר, הודיע על הצטרפותו לסיעתה "חיפה בשבילנו" של חברת המועצה שרית גולן שטיינברג בבחירות המוניציפליות שיתקיימו בסוף החודש.

חבושה, נשוי ואב לשלושה ילדים, עובד בחברת חשמל ונחשב לפעיל חברתי שהקים והוביל את מחאת הצהרונים והקייטנות הארצית. חבושה הוצב במקום השישי בסיעה של גולן שטיינברג, למועצת העיר חיפה. השניים הכירו במהלך פעילותו במחאת הצהרונים.

רועי חבושה (צילום: פרטי)
רועי חבושה (צילום: פרטי)

״היה חשוב לי להצטרף ולהשתלב בפוליטיקה בכדי לשנות ולהשפיע בהיבט המקומי", אמר חבושה השבוע. "לצערי, קרית חיים בה אני מתגורר בעשר השנים האחרונות לא התקדמה ולא התפתחה וחשוב לי לשנות זאת. לחיפה יש פוטנציאל ומשאבים ענקיים, אך אלו לא מנוצלים מספיק בהיעדר ניהול נכון. אחד הנושאים החשובים לליבי זה החינוך בעיר והדאגה למסגרות הצהרונים והקייטנות לילדי העיר. יש להקים גוף שידע לנהל את מערך הצהרונים והקייטנות בעיר, יכשיר את צוותי החינוך ויפתח תכני העשרה, ייתן מענה להורים ויאפשר סבסוד של המחירים להורים צעירים הכורעים תחת הנטל. את מחאת הצהרונים הקמתי והובלתי ביחד עם שותפה יקרה אשר הובילה להישגים משמעותיים: חקיקת חוק הצהרונים ותוכנית ניצנים אשר הוזילה משמעותית את המחירים בארץ. לצערי זה לא מספיק והדרך עוד ארוכה.  לכן חשוב לי להיכנס לפוליטיקה בכדי שיהיה לי את הכוח להשפיע ולשנות״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות