fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: סגן ראש העירייה "לקח" את המחשב של גזבר העירייה

יוסי אזריאל (צילום: הילה מלמד)
יוסי אזריאל (צילום: הילה מלמד)

בעיריית קרית ביאליק סוערות הרוחות בימים האחרונים בעקבות תקרית חמורה שאירעה במשרדו של גזבר העירייה. מ"מ וסגן ראש העירייה, יוסי אזריאל, נכנס למשרד גזבר העירייה ופשוט "לקח" את המחשב של הגזבר לאחר שלא מצא המחאה שהייתה מיועדת לקבוצת הכדורגל של צור שלום.

אזריאל היה בעבר יו"ר הנהלת קבוצת הכדורגל של צור שלום אולם עקב תפקידיו הפוליטיים הוא אינו יכול לשמש בתפקיד זה.  אזריאל הוא גם יו"ר ועדת תיכנון ובנייה קריות, תפקיד רב כוח ובעל השפעה אדירה על כל הפרויקטים של הבנייה שמתבצעים. השפעתו של אזריאל על המתרחש בקרית ביאליק היא עצומה גם לאור קרבתו לראש העירייה, אלי דוקורסקי.

יוסי אזריאל (צילום: הילה מלמד)
יוסי אזריאל (צילום: הילה מלמד)

גורם בכיר מאוד בעירייה מסר השבוע כי בין אזריאל לבין גזבר העירייה, לירן סולומון, היו חילוקי דעות רבים שחלקם לפחות הגיע לטונים גבוהים. אולם נראה כי התקרית שאירעה ביום חמישי שעבר שברה את כל השיאים שידעה העירייה עד כה.

על פי המידע שהגיע ל"הד הקריות" הגיע אזריאל למשרדו של הגזבר בעת שזה לא שהה בו. הוא חיפש המחאה שהייתה מיועדת לקבוצת הכדורגל צור שלום ומשלא מצא אותה הוא התעצבן, קילל ו"לקח" את המחשב של הגזבר והמחאה שהייתה ברשותה של פקידה. מקורות בעירייה מסרו כי במשרד הגזבר מותקנת מצלמת אבטחה שאמורה להנציח את האירוע. מקור בכיר נוסף מסר כי האירוע התפשט כמו אש בשדה קוצים ברחבי העירייה והפך להיות שיחת היום. לדבריהם, היחיד שניסה להצר את צעדיו של אזריאל הוא גזבר העירייה, מה שהוביל לחיכוכים תכופים ביניהם.

סולומון נבחר לגזבר העירייה לפני ארבע שנים והוא הודיע כי בסוף החודש הנוכחי הוא מסיים את תפקידו בעירייה. גורמים בכירים מסרו כי הסיבה המרכזית לעזיבתו נעוצה בחיכוכים עם אזריאל. במקומו של סולומון ימונה לגזבר העירייה, פרץ חן, מי שהיה כבר בעבר גזבר העירייה. על אף פניות חוזרות ונשנות סירב סולומון למסור את התייחסותו.

אזריאל הודיע כי הוא אינו מעוניין למסור את התייחסותו.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות