fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: איך נראה בית ספר בהשקעה של 13 מיליון שקלים?

בית הספר גבעת אלונים. צילום: דוברות העירייה
בית הספר גבעת אלונים. צילום: דוברות העירייה

בימים אלו הסתיימו העבודות על בניית בית הספר החדש בשכונת גבעת אלונים שיחל לפעול בשנת הלימודים הקרובה תשע"ט.  בית הספר תוכנן על פי תפיסות חדשניות המאפשרות שימוש גמיש והתאמה לצרכים משתנים בכל מרחבי המבנה וחצרות בית-הספר ויהווה חלק ממוקד קהילתי הכולל מגרש ספורט ענק הגובל עם הרחוב הראשי – דוכיפת, גינה ציבורית, אולם ספורט מאובזר וחדשני ושבילים להולכי רגל ולאופניים.

בית הספר גבעת אלונים. צילום: דוברות העירייה
בית הספר גבעת אלונים. צילום: דוברות העירייה

בית הספר כולל כיתות של החטיבה הצעירה, חדרי המורים והמנהלה ו- 24 כיתות לימוד כולל חדרי ספח, ספריה, כיתות פרטניות, שירותים , מרחבים מוגנים, מעבדה וחצר רחבת ידיים הכוללת מתקנים שונים. המבנה מתפרש על שטח של 3500 מ"ר על פני שתי קומות ונבנה בסטנדרטים גבוהים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית כולל שימת דגש על בנייה ירוקה ויישום עקרונות ידידותיים לסביבה. עלות הפרויקט: כ- 13 מיליון שקלים. שכונת גבעת אלונים הינה שכונה חדשה ומתפתחת ולאור הגידול הדמוגרפי בעיר ובשכונה בפרט, נולד הצורך בהקמת מוסדות חינוך חדשים שיענו על צרכי תושבי השכונה.

מעיריית קרית אתא נמסר: "בנייה ושדרוג של מוסדות חינוך ברחבי העיר הינה תוצאה ישירה של הגירה החיובית רחבת היקף של תושבים חדשים לקרית אתא במהלך השנים האחרונות. אנו מחויבים להעניק לתושבינו שירות ברמה גבוהה ביותר ולילדינו את החינוך הטוב ביותר ולכן אנו משקיעים בבנייתם של בתי ספר חדשים ובשיפוצם של בתי ספר קיימים במטרה להעניק לילדי העיר את מירב הכלים להצלחתם. מבחינתנו- השקעה בחינוך היא השקעה ישירה באיכות חייהם של תושבי העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות