fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קפץ לפני רכבת חולפת ופגע באנשים

רכבת כרמיאל במנהרות גילון צילום אלכס הובר
ללא ממש דוהרת. רכבת כרמיאל (צילום: אלכס הובר)
שניות לפני הפגיעה. רציף הרכבת בבית יהושע (צילום מתוך מצלמות האבטחה)
שניות לפני הפגיעה. רציף הרכבת בבית יהושע (צילום מתוך מצלמות האבטחה)

אדם שקפץ לפני רכבת חולפת גרם לפציעת אנשים על הרציף. אדם שקפץ לפני רכבת נוסעת אל שטח המסילה בתחנת בית יהושע, נפגע מהרכבת, הועף בחזרה לרציף ופגע בנוסעים שעמדו בסמוך. האירוע אירע לפני שעה קלה, כשאדם, שלא ברור מאיזו סיבה קפץ לפני רכבת שחלפה בתחנה במהירות. הרכבת פגעה בו והוא הועף במהירות עצומה לכיוון הרציף, עליו עמדו נוסעים, חלק מהם נפגעו, אך לא מהרכבת.

בהוראת המשטרה הופסקה באופן מיידי תנועת הרכבות ולתחנה הגיעו צוותי הצלה וביטחון של רכבת ישראל, משטרת ישראל ומד"א.
לפי שעה, רכבות מדרום מסתיימות בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ומצפון בתחנת נתניה.

"כהשהגענו למקום המראה היה מזעזע", סיפרה פארמדיקית מד"א אוריאן לוקאץ'. "ברחבה על הרציף שכב גבר בשנות ה-30 לחייו, עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. גבר נוסף כבן 46 שהמתין ברציף נפגע מהאדם שנפגע מהרכבת ועף עליו, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

מדוברות איחוד הצלה במחוז מרכז נמסר: "הולך רגל נהרג מפגיעת רכבת בתחנת הרכבת בית יהושע. חובשים באיחוד הצלה סניף שרון מדווחים מהזירה כי למרבה הצער נקבע מותו של הולך רגל עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל ומעניקים סיוע רפואי בזירת האירוע לפצוע קל עד בינוני. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הוזעקו למקום לסייע לארבעה נפגעי חרדה בעקבות אופי האירוע".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות