fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיבלה סגנות, נשארה בקואליציה

עתה מתברר, כי חברת המועצה אורנה שטרקמן מסיעת הצעירים לא עזבה את הקואליציה ביחד עם חבר סיעתה, אור כהן, ומונתה לסגניתו של סבג
אורנה שטרקמן (צילום: יעל גולדשמיד)
אורנה שטרקמן (צילום: יעל גולדשמיד)

באפריל האחרון הודיעו חברי סיעת צעירי נהריה כי הם עוזבים את הקואליציה של ראש העירייה ז'קי סבג ועוברים לאופוזיציה. ראש הסיעה אור כהן הסביר אז, כי סבג לא משתף עימם פעולה ולכן לא יוכלו לקחת עוד חלק בקואליציה. מתברר שחברתו של כהן לסיעה, אורנה שטרקמן, החליטה להישאר בקואליציה. בישיבת המועצה שהתקיימה בתחילת החודש, נמסרה הודעה לחברי המועצה, בשמו של סבג, כי שטרקרמן מונתה לסגנית ראש העירייה. בהודעה נמסר עוד, כי תפקיד זה ניתן לה החל מ~20 למאי וכי תפקיד הסגנות הובטח לשטקרמן במסגרת רוטציה, כחלק מההסכם הקואליציוני עליו חתם סבג עם סיעת הצעירים לאחר הבחירות.

אורנה שטרקמן (צילום: יעל גולדשמיד)
אורנה שטרקמן (צילום: יעל גולדשמיד)

כהן שימש סגן ראש העירייה במשך שנתיים וחצי. כששטקרמן הייתה אמורה להחליפו בתפקיד, הגיעה ההחלטה לפרוש מהקואליציה. עד כה שטרקמן לא שיתפה פעולה עם האופוזיציה ולא חתמה על הצעות לסדר שהוגשו מטעמה. ההצעה ראשונה דנה בכינוס ישיבה שלא מן המניין  אשר תדון במצב החינוך בעיר. והדרישה השנייה בנושא דוח הביקורת של הקרן לפיתוח נהריה.   מהמפה הפוליטית עולה תמונה כי שתי ההצהרות הללו לא הולכות יחד.  או שאורנה החליטה לקחת את המנדט ברשותה ולפעול באופן עצמי ובכך הובילה לפילוג של סיעת הצעירים. יצוין כי לאופוזיציה יש כוח  אך ורק אם תמנה 7 חברים, וכך יוכלו לדרוש ישיבות מן המניין. כעת לשטרקמן יש משקל פוליטי על תפקוד האופוזיציה בשנתיים הקרובות.

יו"ר סיעת צעירי נהריה אור כהן מסר כי יש לפנות לשטרקמן לקבל תגובתה וכי אינו יודע מה מעמדה הפוליטי.

שטרקמן מסרה בתגובה: "מוניתי לתפקיד סגנית ראש העירייה בכפוף ובהמשך להסכם הרוטציה, שנחתם בתחילת הקדנציה ביני ובין אור כהן שותפי לסיעה ובין סיעת הצעירים והעייריה. מתוקף כך מוניתי לסגנית ראש העירייה ללא שכר.  בכוונתי להמשיך בכל הכוח לקדם פרויקטים עליהם התחייבתי ולייצג את האינטרסים של הנהריינים בכלל והצעירים בפרט בכל ההיבטים וכן לסיים פרויקטים אותם התחלתי בתחומי התעסוקה, ההשכלה, החינוך והתיירות. כנהריינית, אעשה כל שיידרש על מנת לקדם נושאים חשובים ולעמוד ביעדים ובאתגרים שלשמם נבחרתי. כנציגת סייעת צעירי נהריה אני ממשיכה לקיים את ההסכם הקואלציוני לטובת הציבור שבחר בנו".

מעיריית נהריה נמסר:  "אורנה שטרקמן מונתה לסגנית ראש העירייה בהתאם להחלטת המועצה מנובמבר 2013".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות