fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קוני דן – טריאתלט השנה של "הד הקריות"

צילום: דורון גולן

קוני דן, הטריאתלט המצוין, הוא אחרון המוכתרים של ספורטאי השנה 2017 של "הד הקריות". קוני חזר לארץ מתחרות בגרמניה לפני מספר ימים, לכן החמיץ את האירוע שהתקיים בקרית ביאליק. הוא זכה השנה בהישג ענק בתחרות איש הברזל – "ישראמן" המסורתית שנערכת באילת. קוני סיים במקום השני כללי, כולל ספורטאים זרים וספורטאים ישראלים בכירים. הוא הוביל ברוב שלבי התחרות ורק באמצע ריצת המרתון עבר אותו דן אלתרמן, שהוכתר כאלוף איש הברזל. בנוסף השתתף קוני בתחרות ריצת אולטרה מרתון למרחק 100 ק"מ וזכה במקום הראשון ובתואר אלוף ישראל בתחרות זו.

קוני (33) תושב קרית חיים, נשוי ואב לבן, הקים קבוצת טריאתלון 4 fitnes, שכוללת עשרות ספורטאים בגילאים שונים. הוא קיבל את הגביע מידי איסר רביץ, עורך הספורט של "הד הקריות" ומארגן אירועי ספורטאי השנה.

ביום שישי הבא, 28.7, ייצא לאור בעיתון "הד הקריות" מוסף סיכום של אירועי "ספורטאי השנה 2017", עם כל הנבחרים, כל הצילומים, כל הסיפורים וכל הפרטים. יש למה לחכות.

איסר רביץ מעניק את הגביע לטריאתלט השנה קוני דן (צילום: דורון גולן)
איסר רביץ מעניק את הגביע לטריאתלט השנה קוני דן (צילום: דורון גולן)
קוני דן, אשתו ובנו (צילום: דורון גולן)
קוני דן, אשתו ובנו (צילום: דורון גולן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות