fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: אורנה שטרקמן מועמדת ימינה בבחירות לכנסת, סיירה עם ח"כ איילת שקד בנהריה

חברת מועצת העיר ומועמדת ימינה לכנסת מנהריה אורנה שטרקמן, סיירה בעיר עם שרת המשפטים לשעבר וחברת הכנסת איילת שקד, כחלק מקמפיין ימינה לכנסת.
אורנה שטרקמן וח"כ איילת שקד בסיור בשד' הגעתון

אורנה שטרקמן וח״כ איילת שקד סיירו בשדרות הגעתון בנהריה ושוחחו עם התושבים ובעלי העסקים במקום ושיתפו בתוכניותיה של שטרקמן ומפלגת ימינה לפיתוח צפון הארץ והגליל בכלל ונהריה בפרט.

כתושבת וכבעלת עסק בתחום התיירות בגליל המערבי, שוחחה שטרקמן עם בעלי עסקים בכל התחומים בנהריה, שהעלו בפניה ובפני ח"כ שקד את הבעיות היחודיות לאיזור ושמעו על הפתרונות של מפלגת ימינה בתחום הכלכלי בכלל ועל תוכניותיה של אורנה לגבי הגליל המערבי בפרט.

אורנה שטרקמן, ח"כ איילת שקד, כספי וניסים כהן | צילום: באדיבות אורנה שטרקמן

מנהריה המשיכו שטרקמן ושקד לריכוזי הדרוזים באזור ושוחחו עם נציגי החברה הדרוזית בירכא ובסאג׳ור ועם נציגי החברה המוסלמית בתרשיחא.

שטרקמן וח״כ שקד ציינו בפניהם את הנושאים החשובים שעל הפרק, לרבות פיתוח תשתיות, תחבורה, תיירות, בניית אזורי תעשייה ותעסוקה,  כחלק מתוכניות המפלגה לקידום הצפון כמרכז חיים מוביל.

אורנה שטרקמן וח"כ איילת שקד בביקור בירכא | באדיבות אורנה שטרקמן

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות