fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרופסור צבי שמעוני מונה למנהל בית החולים לניאדו

פרופסור שמעוני (צילום בית החולים לניאדו)
פרופסור שמעוני (צילום בית החולים לניאדו)

לאחר 28 שנים של ניהול מחלקת פנימית ב' בבית החולים לניאדו, מונה פרופסור צבי שמעוני למנהל הרפואי של בית החולים. שמעוני מחליף את ד"ר אבינועם שקולניק שיצא לגמלאות.

שמעוני, בן 63, נשוי ואב לארבעה ילדים תושב נתניה הוא מומחה למחלות זיהומיות. הוא התחיל את עבודתו בלניאדו כמנהל מחלקה בגיל 35. יליד נתניה שסיים את לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב והתמחה ברפואה פנימית בבית חולים העמק בעפולה. את ההתמחות במחלות זיהומיות סיים במרכז רפואי רבין.

פרופסור שמעוני (צילום בית החולים לניאדו)
פרופסור שמעוני (צילום בית החולים לניאדו)

"כשהגעתי לכאן בשנת 1988 לא היו שירותים רפואיים רבים כמו CT, MRI, חדר צינתורים ועוד. ברוך ה' בית החולים צעד דרך ארוכה והיום אנחנו מעניקים את כלל השירותים הרפואיים, כולל כל המכשור הרפואי הרלוונטי, תוך השקעה של משאבים רבים מאד, למעט ניתוחי חזה ומח. כמו כן רוב מחלקות לניאדו מוכרות היום להתמחות מלאה ואנחנו גם מסונפים לפקולטה לרפואה בטכניון, מה שמאפשר לנו לקלוט  סטודנטים לרפואה בשלבי המסלול  המוביל להכשרתם כרופאים. אנחנו מוסד רפואי יחידי בעיר נתניה  וסביבתה. כגוף שמעניק שירות רפואי לכ-350,000 תושבי נתניה והשרון, אנו חייבים להעניק שירות רפואי מצויין. המצוינות הזו נגזרת מהמחויבות העמוקה שלנו להצלת חיים, לשם כך אנו נדרשים לעשייה רפואית מתוך תחושת שליחות.

השאיפה למצוינות לוותה אותו עד כה כמנהל מחלקה ותמשיך ללוות אותו גם בתפקיד החדש. ומיד עם כניסתו לתפקיד הוא עוסק באיתור וגיוס רופאים בכירים לתפקידי מפתח בלניאדו. "צריך להבין כי הדור המייסד של לניאדו שהיה בעל איכויות רפואיות ואנושיות יוצאות דופן הגיע לגיל פרישה. אנחנו מחויבים למצוא אנשים טובים ומקצועיים שיכנסו לנעליים הגדולות הללו. אני יכול להגיד שמדובר במשימה לא קלה בכלל אבל אני מאמין שזה אפשרי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות