fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: ילד בן 11 פתח עצומה להקמת מתחם סקייטפארק

עוד לא נחנך וכבר ניסו להרסו. הסקייטפארק בחדרה (צילום: עיריית חדרה)
עוד לא נחנך וכבר ניסו להרסו. הסקייטפארק בחדרה (צילום: עיריית חדרה)

בשבת שעברה עלתה לרשת עצומה להקמת מתחם סקייטפארק בפרדס חנה כרכור.

תוך שלושה ימים כבר השיגה העצומה 780 חתימות, למעלה מ-50% מרף ה-1,500 שקבעה לעצמה.

בפרדס חנה-כרכור נעשו מספר ניסיונות של תושבים בשנים האחרונות להביא להקמת סקייטפארק, שייתן מענה לחובבי הגלישה על גלגיליות, סקייטבורד וקורקינטים, סוגי ספורט מהנים האהובים במיוחד על ילדים ובני נוער רבים, ואפשר להבין מדוע, כי הם מאתגרים ומשפרים את שיווי המשקל ומספקים תחושה של שליטה, גלישה וריחוף.

כיום ניתן לראות לפעמים מספר ילדים מנסים לנצל לצורך זה, מחוסר ברירה, את רחבת המרכז המסחרי שהוקם מול כיכר הנדיב, פתרון לא מספק ולא מוצלח, שכן ברחבה עוברים לקוחות המרכז המסחרי עם קניותיהם.

העצומה מנמקת: "עצומה זאת נועדה בשביל לעורר מודעות להקמת סקייטפארק חדש בעיר/מושבה פרדס חנה כרכור. אנו צריכים סקייטפארק בגלל שיש בפרדס חנה כרכור קהילה יחסית גדולה לסקייטבורד / סקוט (קורקינט פעלולים) ועוד. פרדס חנה כרכור מונה כ-40,000 איש, מה שמצריך סקייטפארק שישמש את הקהילה של הרוכבים בפרט והקהילה של פרדס חנה כרכור בכלל. הקמת סקייטפארק שכבר הובטח לנו לא רק ישמש את הסקייטרים / סקוטרים ועוד. זה גם ישמש את המועצה בעוד תוספת לתיירים / דיירים חדשים, יעלה את המוניטין של המושבה וגם יהפוך את המושבה / עיר למקום שיהווה מוקד משיכה לאנשים מכל הארץ  שבאים גם הם לנסוע בסקייטפארק. לסיכום, אנו, קהילת הסקייטרים והסקוטרים, מתחילים עצומה זאת במטרה להשיג סקייטפארק ראוי לסדר הגודל של הקהילה. אנו גם מבקשים להפיץ את המודעה הזאת ברשתות החברתיות כדי שנוכל לעורר באמת שינוי".

מאחורי העצומה עומד ילד בעל יוזמה, אדר כגן, תושב היישוב, בן 11 וחצי בסך הכול. הוא וחבריו רוצים להתאמן ולעסוק בפעילות הספורטיבית האהובה עליהם דרך קבע ביישובם, בלי להיות תלויים בנסיעות מסורבלות ומסובכות עבורם ליישובים אחרים. הפאמפטרק שהוקם לאחרונה לא מספק להם פתרון, שכן הוא מיועד לרוכבי אופניים. יש לומר שהפאמפטרק גם ממוקם הרחק במערב פרדס חנה. כגן מסביר: "העליתי את העצומה במטרה שיהיה סקייטפארק בפרדס חנה כרכור, ועדיף במיקום מרכזי ולא בשולי היישוב. רציתי לעורר משהו ולראות אם יש מספר גדול של אנשים שבאמת רוצים את זה. אני וחבריי ממש רוצים את זה. יש פה קהילה גדולה של סקייטרים וסקוטרים. כרגע, מחוסר ברירה, אנחנו נוסעים לסקייטפארקים אחרים, בחדרה, נתניה, זכרון יעקב או קיסריה. ולרחבה של השופרסל. אנחנו צריכים משהו בשטח של כ-200 מטר, שיהיו בו כל מיני מקומות לעשות עליהם תרגילים ומקום לסקייטרים ולא לאופניים, מקום לבטח את הכשרונות שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות