fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעילת מגמה ירוקה קטעה את נאומו של נתניהו בקרית ים

מיכל שוקרון מסולקת מהאולם. צילום: פרטי
מיכל שוקרון מסולקת מהאולם. צילום: פרטי

על פי החלטת מועצת עיריית קרית ים, הוענק ביום חמישי שעבר תואר אזרחות כבוד לראש הממשלה, בנימין נתניהו. פעילים של ארגוני איכות הסביבה ניצלו את ההזדמנות לחלק דפי מידע על זיהום האויר בקריות ואחת הפעילות, מיכל שוקרון, אף קטעה את נאומו של נתניהו.

בהחלטת העירייה להעניק את תואר אזרחות הכבוד נאמר בין השאר "כאות הוקרה על החזון וההשראה שהביא למדינת ישראל וקריית ים בתוכה. על מנהיגות איתנה למען כל אזרחי המדינה והעם היהודי בארץ ובעולם" ועוד נאמר "על השקעתו המתמשכת בפיתוח כל יישובי הפריפריה והפיכתם למרכז פורח ומבטיח למען כולנו".

מיכל שוקרון מסולקת מהאולם. צילום: פרטי
מיכל שוקרון מסולקת מהאולם. צילום: פרטי

בנאומו אמר נתניהו: "יש פה אנשים נפלאים, נופים נפלאים, חופים נפלאים וראש עיר נפלא  ואנחנו, שרה ואני בהחלט נבוא לפה לסופי שבוע". נאומו נקטע על ידי פעילה של ארגון מגמה ירוקה, מיכל שוקרון, שצעקה נגדו על אוזלת היד בטיפול בזיהום האויר ובבריאות התושבים. אנשי אבטחה שהיו במקום סילקו אותה מהאולם. "זו הייתה אפשרות להגיד לראש הממשלה שהוא מבחינתי אחראי על הבריאות" אמרה שוקרון ל"הד הקריות" "אני מקווה שעוד אחרים יעמדו ויגידו דעתם על מה שקורה כאן וזה מה שישנה פה את המציאות". לאחר האירוע פירסמה שוקרון פוסט בעמוד הפייסבוק שלה ובו תיארה את שקרה. הפוסט זכה ליותר מ-111 אלף לייקים, 1146 שיתופים וכמעט 500 תגובות.

בנימין נתניהו, אזרח הכבוד של קרית ים. צילום: פרטי
בנימין נתניהו, אזרח הכבוד של קרית ים. צילום: פרטי

בראיון שהעניק דובר העירייה, נתי זילברמן, לתוכנית "זירה חופשית" עם העיתונאים אלי לוי (ערוץ 10) ויוסי מזרחי (ערוץ 2), ניסו השניים להבין מה הסיבה שבגינה קיבל נתניהו את אות אזרח הכבוד. "לא רק למה שעשה" הסביר זילברמן "אלא בעיקר למען מה שיעשה".

גם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שעלתה השבוע שוב לכותרות בתוחנית התחקירים "עובדה" של אילנה דיין, לא יצאה מהטכס בידיים ריקות. "מארגני האירוע גילו כי שרה נתניהו עומדת לציין בסוף השבוע את יום הולדתה והקדישו לכבודה את השיר הללויה של לאונרד כהן אותו ביצעה נערה צעירה בוגרת הקונסרבטוריון אשר יצאה מתוך הקהל ובסיום השיר העניקה לשרה נתניהו ורד אדום. אשת ראש הממשלה התרגשה עד דמעות, חיבקה את הזמרת והודתה לה" כך, לדברי העירייה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות