fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיירברג שוחררה למעצר בית למשך שבועיים

בסיום דיון בבית משפט השלום בראשון לציון הורחקה ראשת עיריית נתניה מהעירייה ל-41 ימים

img-20160913-wa0039

ראשת עיריית נתניה מרים פיירברג -איכר שוחררה למעצר בית למשך 15 ימים. בהארכת מעצר השלישית בבית המשפט בראשון לציון הורחקה פיירברג מהעירייה ומהחברה הכלכלית למשך 41 יום  עד לתאריך: 7 לנובמבר 2016.

יש לציין כי המשטרה דרשה הרחקתה מהעירייה למשך 90 ימים.

בנה עו"ד צפרירי פיירברג שוחרר בהסכמה למעצר בית של 12 ימים.

פיירברג בתום מעצרה. צילום שלומי גבאי
פיירברג בתום מעצרה. צילום שלומי גבאי

פיירברג נעצרה לחקירה על ידי  יחידת להב 433 ביום רביעי שעבר ונכלאה בחשד לקבלת שוחד, מרמה וטובת הנאה במיליונים על מעורבותה בקידום פרוייקטים של נדל"ן.

בדיון על תנאי השחרור שבקשה המשטרה אמר בא כוחה עו"ד נתי שמחוני: "נתנו את ההסכמה למעצר הבית מתוך המגמה לתת ליחידה החוקרת למצות את החקירה בהקדם. גם פיירברג שמה על גורמי החוק את יהבה בעת הזאת, היא סמוכה ובטוחה שבסופו של דבר יוברר דבר חפותה. אנו סוברים שתנאי ההרחקה של 90 ימים  היא גזרה שהעיר נתניה לא יכולה לעמוד בה.

מרים פיירברג רגע אחרי שחרורה צילום שלומי גבאי
"הרחקתה יכולה להוביל לחיסולה הפוליטי". פיירברג  צילום: שלומי גבאי

"90 יום הרחקה ו-15 יום מעצר בית זה 105 ימי הרחקה מהעירייה. מדובר בזמן ארוך מאוד. מדובר בפגיעה במשלח ידה של גב' פיירברג, חזקת החפות  עדיין עומדת לרשותה".

יחד עם פיירברג נעצרו גם חבר מועצת העיר ויו"ר הועדה לתכנון ובניה שמעון שר, בנה עו"ד צפרירי פיירברג, עו"ד של המשפחה אברהם גוגיג, האדריכל גבי טטרו, שני קבלנים ובהם הקבלן אברהם תשובה הבונה את פרוייקט "קוראל על הצוק" ובעלה לשעבר מרים פיירברג; אלי פיירברג.

הקבלן אברהם תשובה ובעלה לשעבר אלי פיירברג שוחררו ביום שני השבוע למעצר בית של 15 ימים והרחקה מבניין העיריה ל-60 יום.

פרשה 255 הינה חקירה מסועפת שמנהלת להב 433/יחידה ארצית של משטרת ישראל ביחד עם אגף החקירות במס הכנסה ורשות המסים, שעניינה חשד לביצוע שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס על ידי בכירים בעיריית נתניה ואחרים בעסקאות נדל"ן בעיר. החקירה מנוהלת בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות