fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עתרה וניצחה

בית המשפט קבע כי חברת מועצת העיר חדרה שירלי עודד- דורון תחזור לסיעת 'יש עתיד'. האם האופוזיציונרית תחזור לקואליציה?
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)

בית המשפט קבע כי חברת מועצת העיר חדרה, שירלי עודד- דורון תחזור לסיעת 'יש עתיד', ממנה טענה כי הוצאה בניגוד לרצונה על ידי ראש העירייה צביקה גנדלמן.

עודד- דורון נבחרה בבחירות המוניציפליות לפני יותר משנתיים כמספר שתיים בסיעה של גנדלמן.  מיד לאחר הבחירות הסתכסכו השניים ועודד- דורון עזבה את הסיעה. כיום פועלת עודד דורון במועצת העיר כאופוזיציונרית מספר אחת של גנדלמן ומרבה לבקר את ההנהלות הקואליציה בכל הזדמנות.

גנדלמן מסר בתגובה: "כאזרח שומר חוק אני מכבד את החלטת בית המשפט, שבפניו הצהירה חברת המועצה עודד דורן כי מעולם לא עזבה את סיעת יש עתיד בחדרה, זאת בניגוד להצהרות שלה בעבר בכל כלי תקשורת אפשרית ומדיה חברתית כי פרשה מהסיעה. אני מכבד את דברי השופט, שציין כי קרא את החומר שצרפנו במענה לעתירה ומתח ביקורת חריפה על התבטאויותיה השונות של דורן כנגד הנהלת העיר וכנגדי באופן אישי.

"להצהרתה של דורון בבית המשפט: 'שהיא לא פרשה מרצון מסיעת יש עתיד בחדרה ורואה את עצמה כחברת סיעת יש עתיד בחדרה גם כיום', יש משמעויות רבות, לרבות החברות בוועדות העירייה השונות וכמובן הגדלת הקואליציה העירונית בחבר נוסף".

עודד – דורון מסרה בתגובה: "בית המשפט אמר את דברו, לא היתה סחיטה פוליטית. הצדק יצא לאור. אני שמחה מאוד כי ראש העירייה צביקה מכיר בהפסדו, והודיע שהוא מכבד את הערות בית המשפט בנוגע להתנהלותו הקלוקלת.

אמשיך לפעול למען תושבי חדרה אל מול כוחות אפלים ומושחתים ואמגר את הרוע האטימות והניהול הכושל של ראשי העירייה ובראשם גנדלמן המונע ומופעל על ידי אינטרסנטים.בקרוב כולנו נזכה לראות את נפילתו של גנדלמן וככל שזה יהיה מהר יותר- כך ייטב לתושבי העיר חדרה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות