fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצומה של הורי הילדים בקונסרבטוריון: העיריה מגלגלת את העלות ההסכם עם המורים על ההורים

עכשו עצומה של ההורים. צילום איליה גוטין
עכשו עצומה של ההורים. צילום איליה גוטין

הורים של תלמידי הקונסרבטוריון בנתניה,העלו  השבוע החתמה על עצומה בה הם מוחים על כך שעיריית נתניה הגדילה את התשלום לקונסרבטוריון בלמעלה מ-50 אחוזים.

"אנו לא נסכים שההסכם עם המורים אשר אותם אנו מעריכים ותומכים בשיפור תנאיהם, יהיה על חשבון ההורים" אומר ויקטור בר, הורה לילדה בקונסרבטוריון. לטענתו, לעיריית נתניה ולהיכל התרבות קיימים מקורות הכנסה אחרים ומשם צריכים להגיע הכספים במקום להמשיך לחלוב את ההורים.

"לכן אנו קוראים לכל ההורים לילדים הלומדים בקונסרבטוריון ולכל התומכים במאבק, לבטל את הרישום לקונסרבטוריון לשנת הלימודים הקרובה, לחתום על העצומה ולדרוש את ביטול העלאת שכר הלימוד, קיצוץ השעות והפחתת השיעורים בשנת הלימודים הקרובה בקונסרבטוריון".

עכשו עצומה של ההורים. צילום איליה גוטין
הפגנת ההורים. צילום איליה גוטין

סיגלית מימוני שביתה עדן לומדת בבית הספר טשרניחובסקי במגמת מוסיקה אומרת שהיא לא תוכל לממן לביתה שעורי נגינה על פסנתר כפי שתכננה: "בשנה שעברה עדן הייתה במקהלה ובפיתוח קול. השנה רציתי להכניס אותה גם ללמוד על פסנתר. רק על פיתוח קול ומקהלה יצא לי לשלם בסביבות 700 שקלים לחודש השנה אם נוסיף כלי אצטרך לשלם עוד 600 שקלים בחודש.

המורים קיבלו את מבוקשם אבל אנחנו ההורים קיבלנו סטירת לחי. חבל שמוסד עירוני הפך ל'קונסרבטוריון לעשירים בלבד'".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "בהסכמת כל הצדדים לרבות ארגון המורים ועד ההורים והנהלת הקונסרבטוריון עלה מחיר לשיעור באחוז אחד בלבד. בנוסף, הוחלט על קיצור זמן שיעור, כסטנדרט פדגוגי, מ 60 דקות ל – 45 דקות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות