fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: נסגר ל- 30 יום המועדון שחשוד כי שימש מקום זנות וסרסרות

בנוסף משטרת ישראל ביטלה את אישור המשטרה לרישיון עסק וההודעה על כך הועברה לעיריית עפולה
משטרה
משטרה

בעקבות חקירה סמויה שהתנהלה במשך כשנה כנגד מועדון בעפולה בחשד כי המקום משמש כבית בושת ומעסיק נשים בזנות במסווה של מועדון להופעות קאברט. בתאריך 16.12.18 ניתן האות וכוחות משטרה פשטו על המועדון עצרו 5 חשודים ועכבו לחקירה 27 מעורבים ביניהם 4 נשים בעלות אזרחות זרה ללא אשרות עבודה ובנוסף נתפסו במקום גם מסמכים רבים, סכומי כסף וחומר החשוד כסם.

ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)
ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)

בהתאם לבקשת המשטרה, מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט השלום בנצרת עד אתמול והיום בהתאם להתפתחות החקירה קצין החקירות שיחרר 2 מהחשודים בתנאים מגבילים, חשודה נוספת בעלת אזרחות זרה שוחררה גם היא ללא תנאים ו-2 חשודים נוספים הובאו שוב לבית המשפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם: מעצרו של אחד החשודים בן 46 הוארך עד ליום ראשון (23.12.18) ומעצרו של החשוד הנוסף בן 35 הוארך עד למחר.

מפקד מחוז צפון הורה על סגירת המקום למשך 30 ימים ועד לתאריך 16.1.19 בצו מנהלי להגבלת שימוש במקום לשם מניעת ביצוע עבירות. בנוסף משטרת ישראל ביטלה את אישור המשטרה לרישיון עסק וההודעה על כך הועברה לרשות המקומית

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בתופעת הזנות תופעה שלילית חמורה  בה משולבת פעילות עבריינית רחבה יותר: ניצול, פגיעה גופנית ונפשית בנותני שירותי הזנות ולעיתים אף גם סחר בבני אדם. תופעת הזנות אף מעמידה בסיכון את מקבלי השירותים, הן בשל המעורבות של גורמים עבריינים בהפעלתה והן בשל החשש לפגיעה בריאותית".

עוד הוסיפו במשטרה כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן יזום למיגור התופעה וקוראת לאזרחים המוצאים את עצמם נפגעים מקיום הפעילות לפנות לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות