fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפה האליפות: הפועל מילועוף מטה אשר/עכו הודחה בחצי גמר אליפות המדינה

רק לפני 3 שבועות, כשהפועל מילועוף מטה אשר/עכו גברה על מכבי ת"א בגמר גביע המדינה וזכתה בפעם החמישית ברציפות בגביע, צוטט מאמן האדומים נועם כץ כשאמר: "אנחנו הקבוצה הכי טובה כיום בארץ, ואין מי שיכולה לעצור אותנו".

אלאל שמאז, ספגה קבוצתו של כץ 3 הפסדים רצופים. אחד, במחזור הנעילה של העונה, להפועל כפר סבא, ו_2, ברגע הכי קריטי של העונה: חצי גמר אליפות המדינה. האלופה ב_4 השנים האחרונות הפסידה למכבי הוד השרון פעמיים, והודחה על ידי קבוצה שסיימה את העונה במקום הרביעי בטבלה.

מטה אשר/עכו התייצבה למפגש הגומלין נגד הוד השרון אחרי הפסד מביך באולמה הביתי בנעמן (3:2) בתקווה לתקן את המעידה ולהחזיר את ההכרעה לביתה.

האדומים, שחסרו את הזר קיריל קרסיונסקי הפצוע, פתחו את המשחק בצורה נפלאה וניצחו במערכה הראשונה, 17:25. המערכה השנייה, שהיתה צמודה מאוד, הסתיימה בניצחון דרמטי של המארחים מהוד השרון, 24:26. המומנטום המקומי נמשך גם במערכה השלישית, אותה שוב ניצחה הוד השרון, 22:25. מטה אשר/עכו עוד הצליחה לנצח את המערכה הרביעית, 15:25 ולכפות מערכה חמישית ומכרעת, אך קרסה ברגע האמת, הפסידה, 15:12, והודחה.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: אורטיז ונביאדומסקי _ 17 נק' כ"א, גולדרין _ 15 נק', סוקולוב _ 11 נק', גבוזדב _ 7 נק', כצנלסון _ 5 נק', שטיפט _ 1 נק'.

המאמן המאוכזב נועם כץ : "יש לנו הרבה תירוצים להפסד, אבל צריך לפרגן להוד השרון על הניצחון. הגענו לפלייאוף עם שני שחקני חיזוק זרים בלבד, שאחד מהם פצוע. ידענו שבמצב הזה יהיה לשחזר את אותה היכולת. ניסינו להילחם, אבל זה לא הלך. ההרחקה במערכה החמישית והמכרעת של הליברו שלנו, שירן ויסמן, לא היתה מוצדקת וגם היא השפיעה. אני גאה בשחקנים על המאמץ האדיר שהם השקיעו במהלך כל העונה ושמח שזכינו בגביע המדינה, וסיימנו עם תואר. יהיה מוגזם לדרוש מאתנו לסיים כל עונה עם דאבל, וצריך לזכור שאת מה שהפועל מטה אשר/עכו עשתה בשנים האחרונות, מעט מאוד קבוצות בארץ ובעולם, עשו. הפועל מטה אשר/עכו היא עדיין אימפריה".

היו"ר מיכאל קישון: "האמת, הכתובת היתה על הקיר והאחריות היא על כולנו. הגענו לפלייאוף בלי השחקן הזר קיריל קרסיונסקי, שנפצע ויצא לטיפולים בחו"ל ועם זר שני, אנדריי גבוזדב, שעלה לשחק עם כאבי גב ובקושי תפקד. עוד בהפסד הליגה לכפר סבא, ראינו שהקבוצה לא מתפקדת כמו שצריך. החבר'ה נראו מעט עייפים ואולי אפילו טיפה שאננים. במקום להתרכז בהוד השרון, כולם כבר חשבו על הגמר נגד מכבי ת"א. כמובן שישנה אכזבה גדולה, בעיקר כלפי האוהדים שיותר ממאה מהם ליוו אותנו במשחק החוץ הוד השרון. אלה מספרים שאפילו קבוצות בליגת העל בכדורגל, לא מביאות. צריך לזכור שהיו לנו גם רגעים יפים העונה. זכינו בגביע המדינה, היה לנו קמפיין טוב באירופה, הקבוצה העמיקה את הקשר שלה עם הקהילה וכמות האוהדים גדלה. אנחנו צריכים עכשיו לדעת להתגבר על האכזבה, ללמוד ולתקן את מה שצריך, וכמובן להתחיל להתכונן לעונה הבאה".

המאמן נועם כץ, צפוי להמשיך לאמן את הפועל מילועוף מטה אשר/עכו גם בעונה הבאה.

בהלם. המאמן נועם כץ מנסה לעכל את אובדן האליפות  (צילום: דורית ריטבו)
בהלם. המאמן נועם כץ מנסה לעכל את אובדן האליפות  (צילום: דורית ריטבו)

שיא האליפויות שלא נשבר

אובדן האליפות של הפועל מילועוף מטה אשר/עכו, אחרי 4 עונות רצופות, מנע מהמועדון להדביק את מספר השיא של אליפויות בישראל, בו מחזיקה הפועל המעפיל (14 אליפויות). למטה אשר/עכו יש בארון 13 גביעי אליפות.

במטה אשר/עכו מתנחמים העונה בזכייה חמישית ברציפות בתואר מחזיקת גביע המדינה, אך היתה זו זכייה מספר 9 של המועדון, בעוד מספר השיא של זכיות בגביע המדינה, מוחזק גם הוא על ידי הפועל המעפיל (12 גביעים).

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות