fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמותת ידידי הכדוריד נותנת כתף למכבי מוצקין

בימים אלה מוקמת עמותה חדשה שתקרא: "עמותת ידידי הכדוריד בקרית מוצקין". חברי צוות ההקמה מדגישים כי הם אינם באים להחליף איש ואין לאיש מהם כל שאיפות הקשורות בתפקידים אלה או אחרים. כל מעיינם הוא לסייע ברוח טובה למי שעושים את המלאכה והם מקווים לשיתוף פעולה פורה עם כל הגורמים בעיר

לפני כחודש התקיים בהיכל גושן מפגש ותיקים בכדורסל ובכדוריד של מועדוני מכבי קרית מוצקין ומכבי תל אביב. למעלה ממאה אנשי כדוריד שהיו מזוהים בעבר עם מכבי קרית מוצקין: שחקני עבר, מאמנים, מנהלים ובעלי תפקידים אחרים, הגיעו למפגש. ההתרגשות הייתה רבה, החברות וקשרי הידידות ניכרו היטב. היו שם שחקנים ומאמנים שהיו שותפים לרגעים הגדולים של מכבי קרית מוצקין בחמישים השנים האחרונות, חלקם היו שחקני נבחרת ישראל עם קריירה מפוארת והיה גם מאמן שאימן את הנבחרת הבוגרת.

אחד מנושאי השיחה של אותם אנשים היה מצבו המדאיג של מועדון מכבי קרית מוצקין, גם קבוצת הבוגרים, שירדה חודש קודם לליגה הלאומית ובעיקר המצב של מחלקת הנוער. תוך כדי השיחות הביעו הללו את רצונם לעזור בכל דרך אפשרית להחזיר את המועדון לימים היפים. אותו מפגש למעשה גרם להקמת עמותה חדשה שנקראת "עמותת ידידי הכדוריד בקרית מוצקין". זוהי עמותה בהקמה אשר כבר רשומה ונמצאת בשלבים מתקדמים לאישור סופי.

להלן מטרות העמותה (לקוח מתקנון העמותה):

(א) סיוע, עידוד ותמיכה בענף הכדוריד בקרית מוצקין. (ב) תמיכה כספית בקבוצת הכדוריד מכבי קרית מוצקין, מכספי תרומות ודמי חבר שייאספו ע"י חבריה.

(ג) סיוע בארגון מחדש ובהתנהלותן של קבוצות הכדוריד הצעירות בעיר.

חברי הצוות המקים: דודי גושן (יו"ר), עופר פרגר (מזכיר), ניר פרישוסר, אלי פרץ, אייל מסד, שאול קב, ירון בק וישראל אברהם.

קול קורא בעניין זה, שהופץ בקרב רבים, גרר אחריו התגייסות מידית מרשימה ואחדים אף הציעו סיועם בכלים שונים כמו תרומה כספית, הקמת דף פייסבוק, פתיחת אתר אינטרנט דינאמי, תרומת בגדי ייצוג לקבוצות הצעירות ועוד. ישנה כבר כעת התפקדות של כ~100 חברים לעמותה! המטרה היא עוד להרחיב את מספר החברים ולקיים בקרוב אסיפה כללית.

חברי הנהלת העמותה נפגשו עם יו"ר מכבי מוצקין פיני ליבוביץ, פרטו את יעדיהם בפניו ושמעו ממנו סקירה מקיפה על מצבה של הקבוצה הבוגרת ותכניות אפשריות, כמו גם על הקשיים בפניהם ניצבת הקבוצה וצרכיה. יו"ר מכבי מוצקין, ברך על הקמת העמותה והביע תקווה כי תוכל אכן לסייע בהשגת היעדים שהציבה לעצמה ותסייע בהתמודדות עם האתגרים.

בימים אלה נציגי העמותה נפגשו עם יצחק ששון, יו"ר עמותת הספורט, ועם אברי מונצ'ר, מנכ"ל העמותה, ובדקו עימם דרכים לפיתוח הענף והיכן יכולה העמותה לסייע.

נרתמים למען המועדון האהוב. ותיקי מכבי מוצקין, שני משמאל דודי גושן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נרתמים למען המועדון האהוב. ותיקי מכבי מוצקין, שני משמאל דודי גושן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לא באים להחליף איש

חברי צוות ההקמה מדגישים כי הם אינם באים להחליף איש ואין לאיש מהם כל שאיפות הקשורות בתפקידים אלה או אחרים. כל מעיינם הוא לסייע ברוח טובה למי שעושים את המלאכה והם מקווים לשיתוף פעולה פורה עם כל הגורמים בעיר. חברי הצוות המקים של העמותה, בטוחים ביכולתם להשיב את הכדוריד במוצקין למקומו הטבעי, זה שהעלה את מוצקין על המפה הספורטיבית בארץ והביא כבוד רב לעיר ולספורט.

להלן "קול קורא" שהופץ בין רבים וקרא להם להצטרף כחברים בעמותה:

זהו קול קורא מאת צוות ההקמה של "עמותת ידידי הכדוריד בקרית מוצקין", אל כל מי שעסק, או אהד או אוהד את עניינו של הכדוריד בקרית מוצקין.

אנו, צוות של שמונה אנשים, כולנו שחקני/מאמני עבר בקרית מוצקין, בראותנו את מצבו העגום של מועדון הכדוריד בקריה, ולאחר שנפגשנו עם יו"ר המועדון, שמנו לעצמנו למטרה לסייע ככל יכולתנו לשיקומו של הענף ולפיתוחו המקצועי.

על כן: א. התכנסנו ופתחנו בהליך של הקמת עמותה עפ"י כללי וחוקי רשם העמותות בישראל. ב. גויס רו"ח ועו"ד, אשר ילווה את פעולת העמותה וינחה את הדרכים החוקיות. ג. אנו מבקשים לכלול אותך כחבר העמותה, ומקווים לכלול בה כמה מאות חברים שישלמו (בעתיד) דמי חבר. נשמח מאוד אם תסייע בצירוף חברים נוספים. ד. אנו מבקשים לקיים אסיפה כללית, בה נציע דרכים למימוש יעדנו כמו גם למיסוד העמותה. נרצה לשמוע את דעתם של מי שמעוניינים. נבקש מראש העיר ומיו"ר עמותת הספורט לקחת חלק באסיפה. ה. עד למועד האסיפה, נשתדל להיפגש עם יו"ר עמותת הספורט העירונית ועם מנהלה, כדי לברר דרכים למימוש יעדנו.

מהלכים מידיים: א. גיוס תמיכה כספית להגדלת תקציב קבוצת הכדוריד הייצוגית של קרית מוצקין. ב. יצירת דרכים ואפשרויות להגדלה משמעותית של מספר השחקנים בגילאים הצעירים ובמקביל הכשרת קאדר מאמנים. ג. ניסיון להשפיע על מקבלי ההחלטות בעיר לממש הצעותינו באשר לניהול הכדוריד בעיר, הן לקבוצה הבוגרת (כספים, תנאי אימון, שווה ערך לכסף ועוד) והן באשר לפיתוח התשתית הצעירה מכיתות ביה"ס היסודי ועד לקבוצות הנוער.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות