fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו זה רשמי: רונן פלוט מתמודד

מנכ"ל הכנסת לקח חופשה מעובדתו ויתמודד על ראשות העיר נצרת עילית, משימה בה כשל פעמיים בעשור האחרון. "לצערי, בשנים האחרונות, נצרת עילית, אינה מנצלת את מלוא הפוטנציאל שלה. היא מופיעה בהקשרים שליליים בתקשורת", אמר
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

כצפוי, הודיע היום מנכ״ל הכנסת וממלא מקום ראש העיר נצרת עילית בעידן מנחם אריאב, רונן פלוט, על החלטתו להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר נצרת עילית. ״הודעתי ליו"ר הכנסת על כוונתי לעזוב את תפקידי כמנכ"ל הכנסת ולהתמודד״, הודיע פלוט בעמוד הפייסבוק שלו.

היו שטענו כי הדבר היה צפוי, לאור ההכנות שעשה פלוט בשטח בשבועות האחרונים, מאז הרשיע בית המשפט העליון את שמעון גפסו וקבע כי. יערכו בחירות חדשות. פלוט המתין עם ההודעה כמעט עד לרגע האחרון לרישום מתמודדים. ״לאורך הקריירה הציבורית שלי, כיהנתי בתפקידים בכירים במגזר הציבורי והובלתי תהליכים משמעותיים, כאשר רק לאחרונה הובלתי את הרפורמות בכנסת ישראל.

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

למרות תפקידיי ברמה הארצית, מעולם לא חשבתי לעזוב את הבית, את השורשים שלי, את העיר אותה אני אוהב כל כך, נצרת עילית״, הבהיר פלוט בהודעה הרשמית שהוציא.

פלוט, שהפסיד בשתי מערכות בחירות מול מנחם אריאב ב-2003 ומול שמעון גפסו ב-2008 אמר: ״לצערי, בשנים האחרונות, נצרת עילית, אינה מנצלת את מלוא הפוטנציאל שלה. היא מופיעה בהקשרים שליליים בתקשורת ולא מצליחה למצוא את האיזון בין טיפול בבעיות שורש ישנות וצמיחה לעבר עתיד מבטיח. העיר נמצאת בצומת דרכים קריטי לעתיד. הזדמנות שאם נפספס אותה, לא בטוח שתהיה לנו אחת נוספת״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות