fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית מוצקין הגישה תלונה נגד יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין שטוען: מדובר בתלונת שווא וניסיון לסתימת פיות

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, צביקה (ציקי) אבישר, זומן לחקירה במשטרת זבולון בטענה ל"העלבת עובד ציבור", כך לפי תלונה שהוגשה על נציגי עיריית קרית מוצקין, בנוגע לתמונה שפורסמה אך אבישר מכחיש כל קשר אליה.

בליל יום חמישי שעבר הגיע שוטר ממשטרת זבולון לביתו של אבישר והודיע לו שהוא מזומן לחקירה בתחנה בעבירה של "העלבת עובד ציבור". אבישר הגיע לתחנה אולם משבוששו החוקרים לגבות את עדותו הוא שוחרר והגיע שוב ביום ראשון בבוקר על מנת למסור את גרסתו. אבישר הכיחש כל קשר לתמונה שלגביה נטען כי מדובר בהעלבת עובד ציבור שבה נראים ראש העירייה וחברי מועצת העיר ועליה כיתוב "תפוחים רקובים בדבש".

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

מתברר כי עוד טרם הגיעה המשטרה לביתו של אבישר הוא קיבל מידע פנימי מתוך העירייה על כך שעומדים להגיש נגדו תלונה ואף נמסר לו מידע כיצד הוכנה התלונה נגדו.

אבישר מסר השבוע: "אדם המגיש תלונת שווא במטרה להטעות את המשטרה, עובר בעבירה פלילית שעונשה עד 5 שנים מאסר. אני ממש לא רוצה לראות את חיים צורי מסיים את חייו הציבוריים בכלא, אבל יחד עם זאת אני לא אתן, שאיש פוליטי יעשה שימוש במשאבים משטרתיים יקרים על מנת להלך אימים על תושביו. העידן של ניצול תחנת המשטרה המקומית לצרכים פוליטיים הסתיים בקריית מוצקין. לתלונות שווא יהיה מעתה תג מחיר גבוה".

מעיריית קרית מוצקין נמסר: "העירייה מנועה מלהגיב בנושאים הנמצאים בחקירת משטרה ואין לה מידע מדוע זומן אדם זה או אחר לחקירה". מהמשטרה נמסר: "בעקבות שתי תלונות שהתקבלו במשטרה ושעניינן חשד להעלבת עובד ציבור, נעשו ניסיונות טלפוניים לזמן את החשוד לחקירה. משלא נענה להן, נשלחה ניידת לבצע זימון ידני לחקירה. בהמשך החשוד הגיע עצמאית לחקירה במשטרה, בסיומה שוחרר. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות ואין בכך כדי לאשר או להכחיש כל פרט מפרטי הפנייה. נציין כי משטרת ישראל מתייחסת בכובד ראש לכל תלונה כנגד עובד ציבור באשר הוא, ותפעל גם במקרה זה להגיע לחקר האמת".

 

על פי הנחיות משרד הפנים, מעמדו של ראש רשות ושל חברי מועצת עיר נחשב כמעמד של נבחר ציבור ולא של עובד ציבור. עם זאת, לצורך הדין הפלילי הורחבה הגדרת העבירה של "העלבת עובד ציבור" גם לנבחרי ציבור.

השבוע הודיעה חברת "פייסבוק" לאבישר כי היא מחזירה לפעילות את עמוד הפייסבוק האישי שלו לאחר שנטען נגדו להפרו זכויות יוצרים. לאחר בדיקה התברר כי מדובר בתלונות שווא וגם עמוד הפייסבוק של רוח חדשה במוצקין חזר לפעילות שוטפת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות