fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קריית ים בשיתוף פעולה עם גוגל לקידום עסקים קטנים בעיר

ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)

עיריית קרית ים מקדמת בימים אלה מיזם משותף עם חברת גוגל העולמית ועמותת "עתידים" אשר מטרתו קידום דיגיטלי של עסקים מקומיים קטנים. העירייה החליטה להצטרף למיזם לאחר שהתברר כי הקידום והשיווק הדיגיטלי הפכו להיות אמצעי קידום חיוני לכל עסק גם אם המדובר בעסקים קטנים, שכונתיים ואפילו ביתיים.

כחלק מההצטרפות למיזם פנה ראש העירייה, דוד אבן צור, לבעלי העסקים בעיר באמצעות דף הפייסבוק שלו וקרא להם להצטרף ליוזמה. על פי הסיכום עם גוגל ועמותת "עתידים" השירות לעסקים הוא ללא תמורה ובמסגרתו יזכו בעלי העסקים שייקחו בו חלק בליווי והדרכה צמודים וכן בעמוד אינטרנט לעסק, זיהוי לפי שם העסק באפליקציית WAZE , כרטיס בית העסק בגוגל, עמוד פייסבוק ומערכת להפקת ניוזלטר.

גם הפלאפל השכונתי זקוק לזריקת מרץ דיגיטלית. דוד אבן צור (צילום: דורון גולן)
גם הפלאפל השכונתי זקוק לזריקת מרץ דיגיטלית. דוד אבן צור (צילום: דורון גולן)

לדברי אבן צור, קידום העסקים בעיר הוא יעד כלכלי חיוני לקידום ופיתוח כלכלת העיר כמו גם לביסוס חוסנה של הקריה. "מתברר שדיגיטל הוא מצרך שמקדם לא רק עסקים גדולים ומורכבים אלא גם מכשיר חיוני לעסקים קטנים ומקומיים". אבן צור קרא לכל בעלי העסקים בעיר להצטרף למיזם החשוב והדגיש כי הוא מתאים לכל סוג של עסק. "בעידן שלנו גם הפלאפל השכונתי זקוק לזריקת מרץ דיגיטלית, גם המכולת השכונתית ואפילו המתפרה הקטנה והביתית." אמר אבן צור.

לצורך זה פתחה העירייה ערוץ מיוחד במוקד העירוני שמספרו 04-8789708 אליו ניתן להתקשר ולהצטרף למיזם אשר אמור לצאת לדרך כבר בימים הקרובים. בקרוב עתידה העירייה לצאת גם בקמפיין חוצות לעידוד ההצטרפות של בעלי עסקים ליוזמה הניתנת כאמור בחינם במסגרת שיתוף הפעולה עם העירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות